Kyori w nowej odsłonie!

Witajcie!
Moja Kyori Sato zmieniła styl. 
Nie jest już elegantką w kostiumie, ani ostrą laską w skórze. Teraz jest dziewczyną w jeansie. :-)
Modelka: Kyori Sato
Strój i buty: Mattel











Jestem zadowolona z tego wizerunku mojej Kyori. Nie ma to jak odmiana, nawet w przypadku takiej ślicznotki. Czy to już ostatnia metamorfoza tej lalki? Zdecydowanie, nie. Jej "idealny" strój jeszcze u mnie nie zagościł. Nie mam nawet pomysłu jaki miałby być. 

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. Śliczne ubranko! Podziwiam szczegóły i skrupulatność wykonania! Dziewczyna wygląda doskonale! To piękna panna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranko pochodzi (z tego co wiem)od Scenki :-)Moja Kyori ciągle szuka swojego stylu :-)

      Usuń
  2. ostra jeansowa laseczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sam raz na rodeo, to teraz chyba modne ;-)))

      Usuń
    2. ha, ja już o tej porze śpię,
      także nie dla mnie ujeżdżanie
      rozbuchanych bestii :)))

      Usuń
  3. Strój bardzo dopracowany, ale mnie tej skóry brakuje. Ona jest taka specyficzna, pasują jej bardziej ostre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafię na coś super dla niej, ta stylizacja nie jest ostateczna :-)

      Usuń
  4. Niesamowity strój - też bym w takim z chęcią wyszła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) nie jest mi łatwo ubierać FR w nieoryginalne stroje. Mam wrażenie, że nic nie pasuje. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!