Dotori Angry?!

Witajcie, 
szczęśliwym trafem, nabyłam ostatnio dwa stocki, dla Pullip i Dal. 
Kto zaprezentuje pierwszy z nich (stock Dal Angry)? 
Moja Dal Dotori. Śliczna z niej modelka i dlatego prezentuje większość nowych ciuszków. :-)
Choć minki zadowolonej to ona nie ma ;-)


Lubię te wieloelementowe stocki dla wielkogłowych. Te wszystkie bluzeczki, sweterki, haleczki... super! :-)








Lubię moją Dal w kolorowych ciuszkach, ale ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu. :-) Jest wyrazisty, wielowarstwowy i lalka zyskała dzięki niemu oryginalną "dalowską" zabawkę. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :-)


Komentarze

  1. mnie maskotka dalki lekko zmroziła -
    ale sama Twoja panienka ma cudne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. laleczka jest urocza, taka jakby troszku przestraszona...? Mnie ona urzeka i roztapia me serce :-) Ubranko śliczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki piękny strój, a ona się dąsa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się całość, łącznie z maskotką :) . Lubię takie koronkowe ponuractwa :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak precyzyjnie uszyty strój! Wspaniale wygląda na naburmuszonej panience :)))
    Zabawka interesująca :-)
    Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie tak psioczą na oryginalne stroje i zastępują je casualowymi szmatkami, a stocki bywają takie ładne i pomysłowe. Szkoda, że są za malutkie dla Barbie. Już sobie wyobrażam armie mattelek w takich słodkich wdziankach, oj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak a maskotka wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa komentarzy i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Mogłabyś napisać mi gdzie kupiłaś swoja Pullip? Od dłuższego czasu ich szukam, niestety bez skutków. Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!