Tajemnicza ślicznotka!

Witajcie,
oto mój prezent na Mikołaja-sama go sobie upolowałam: Dynamite Girls Seasonal Essential IT Direct o imieniu Summer. Lalka pochodzi z 2012 i przyjechała do mnie od kolekcjonerki, od której pochodzi też moja Alyssa.


Summer jest piękną lalką, ale strasznie trudno jest zrobić jej dobre zdjęcie w pomieszczeniu. To chyba ten subtelny makijaż w odcieniach różu tak utrudnia sprawę.


Kiedy zobaczyłam zdjęcia tej lalki, nie mogłam sobie przypomnieć jaki to model i gdzie ją widziałam. Kolekcjonerka też nie mogła mi pomóc. Przeszukałam internet i nic. Ale od czego jest facebook? Jeden post z zapytaniem i po kilku sekundach wiedziałam, że to Summer, lalka loteryjna, dla członków W Club.








Summer z koleżankami z serii
zdjęcie z Internetu
W tym miesiącu oczekuję jeszcze na przybycie 2 innych lalkowych lokatorów. Oby nie kazali na siebie długo czekać. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. Piekna seria, kiedyś miałem okazję zakupić tą Summer, ale jakoś się nie zdecydowałem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam problem z identyfikacją, nie mogłam sobie przypomnieć kto zacz, na szczęście Mądre Dusze z facebooka pomogły. :-)A sama lalka bardzo mi się podoba. :-)

      Usuń
  2. ale ślicznota Ci się trafiła, no, no :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najładniejsza z tej serii. Czyżby mieli przybyć chłopcy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden już jest, ale na wpis chwilę poczeka ;-)to taki "specjalny" pan. ;-)

      Usuń
  4. W Twojej stylizacji prezentuje się o niebo lepiej!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to ubranko chyba wreszcie trafiło na "tę właściwą" lalkę. :-)

      Usuń
  5. Gratuluję cudnego prezentu. Ślicznotka z niej!
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhh, ta panienka to najlepszy rodzaj prezentu "od siebie dla siebie", jaki tylko może istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma takie zmysłowe usta... piękna dziewczyna!
    Super, że u Ciebie "SamoMikołaj" działa :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!