Pieguska!

Kolejna wilkogłowa lalka dołączyła do mojego stadka. Zupełnie nieoczekiwanie. 
Moja znajoma postanowiła odświeżyć swoją kolekcję i wystawiła na sprzedaż ciuszki. Zainteresowały mnie, więc zapytałam czy nie ma ich więcej. Wtedy okazało się, że i owszem, ma, może mi też sprzedać prezentującą je lalkę. I co? 
A jakże, wzięłam w pakiecie. 
Lalka i ciuszki przyjechały wczoraj i od razu skradły moje serce. Kilka moich plastików miało szansę wskoczyć w coś nowego. :-) 
A potem znajoma zaproponowała mi jeszcze jedną, zupełnie inną lalkę, ... ale o tym innym razem. ;-)
Oto moja Dal :-)


Dalka otrzymała od swojej customizerki śliczny malunek twarzy z mnóstwem drobnych piegów.


Nie zamierzam przebierać jej w stockowe ciuszki, te bardzo mi do niej pasują.




Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

Komentarze

  1. Świetne ma te buciska. Sama bym sobie Dala nie sprawiła, ale pooglądać u innych, czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam poprzestać na jednej Dal, ale Dul custom to jest coś. :-)A buty ma mega ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na żywo dużo lepszy niż na zdjęciach. Ma tak uroczo nadąsaną minkę :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Były 2 do wyboru, wzięłam tę ślicznotkę, bardziej mnie urzekła :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!