Maluszki!

Witajcie,
lato już dobiegło końca, a ja ciągle stroję swoje lalki w sukieneczki. Jakoś nie mogę pogodzić się z faktem, że zbliżają się krótkie, szare dni. Nawet fakt, że deszcz pada u nas codziennie nie jest w stanie mnie przekonać, że pora moja maluchy ubrać w jakieś szykowne sweterki.
Mój dzisiejszy wpis poświęcam moim żywiczkom. Tym większym-LTF i tym malutkim- PukiFee. :-)


Moje większe maluchy, jakby to nie brzmiało, to lalki z moldem Bisou. Rudaska ma opalone ciałko, a blondie ma naturalny odcień skóry. Obie lubię równie mocno i planuję ślicznie je wystroić na jesień. Krótko mówiąc, pora na zakupy. ;-) Póki co, dziewczynki noszą sukieneczki, białe rajstopki i stylowe butki.



Maleństwa to Ante (z lewej) i Mio. Mam dla nich mnóstwo ciuszków i wkrótce znów je przebiorę, ale stroje, które obecnie noszą bardzo mi się podobają. Stąd niechęć do zmiany ich stylizacji do tej sesji.


Ciuszki dla PukiFee są bardzo urocze i słodkie, chciałoby się kupować ich więcej i więcej. Szkoda, że te dla LTF nie są już takie śliczne. Chyba jest to kwestia skali.



Moja żywiczkowa rodzinka w komplecie. :-) Marzy mi się Lati Yellow, ale chwilowo żadna się do nas nie wybiera.

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

Komentarze

  1. ta sukienusia w ptaszęta
    roztkliwia mnie na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pary siostrzyczek <3 mega słodkie. Ja swoje lalki też już powoli przebieram w mniej letnie ubranka, bo jakoś na jesienno/zimowe jeszcze nie mogę się zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kiecuszki mają. Jednak jesienne chłody to nie żarty. Ja moje ulubienice też przebieram odpowiednio do pory roku, tyle, że one są słusznych gabarytów i mam sporo niemowlęcych ubranek, które pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużej Rudaski włosy oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie dziewuszki :) Nic dziwnego, że mimo ponurej pogody za oknem, nie chcą porzucić swoich sukieneczek, wyglądają w nich niezwykle uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę są piękne i jak wspaniale ubrane! Też tak mam, że jak mi się podoba panna w jakimś ubranku to stoi tak dość długo :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!