Disney'ki!

Nie jestem wielbicielką księżniczek, ale kiedy w zeszły piątek zobaczyłam Belle z Disney Store, nie mogłam sobie odmówić tej ślicznotki. Zwłaszcza, że kosztowała niewiele i mogłam ją mieć od ręki, bez czekania na przesyłkę. Niestety, lalka przybyła do mnie nago, ale co tam. W mojej lalkowej szafie zawsze coś się znajdzie dla "dziewczyny" w rozmiarze 12".


Po kąpieli Belle wskoczyła w ciuszki pożyczone od Barbie i dołączyła do mojej innej Disney'ki- Anny. Obie dziewczyny noszą się "casualowo".


Podoba mi się buźka tej lalki. Nie szaleję za księżniczkami w wykonaniu Mattel, Hasbro tez mnie nie zniewala, ale te wpadły mi w oko. Jeśli jeszcze kiedyś kupie jakąś księżniczkę, na pewno będzie to lalka z Disney Store.


Jedynym mankamentem Belle są jej "trudne" kolana. O ile Anna ma gumowe nogi zginane na klik, Belle ma stawy nieco podobne do dawnych Fashionistas. Podobne, nie znaczy równie udane. Niestety. Lalka może dość ładnie pozować, ale przez te stawy wygląda na krzywonogą pannę.


Na plus mogę zdecydowanie wymienić gęste włosy i ładny malunek twarzy.







Anna trafiła do mnie już dość dawno temu i ostała się w moim zbiorze. To dziwne, bo do niczego mi nie pasuje, ale jakoś trudno mi się z nią rozstać. Teraz ma koleżankę i jej szansa na stały pobyt właśnie wzrosła.









Nie mam szczęścia do lalek z DS, trafiają mi się różne lalki, ale Disney'ki bardzo rzadko. Szkoda, że nie można ich nabyć u nas np. w stacjonarnym sklepie. A może to dobrze? Mogłabym mieć ich już całkiem spore stadko. ;-) I gdzie te lalki trzymać? 
Stanowczo mam za dużo tego "towaru". 
I wciąż mi mało... :-)

Komentarze

  1. Bella jest śliczna, malunek buzi i te gęste włosy robią dobre wrażenie. W ciuszkach wygląda doskonale, dziś księżniczki noszą przecież współczesne ciuchy i na ulicy trudno rozpoznać prawdziwą księżniczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze obie w takim codziennym wydaniu. Anna w bluzie z czachorem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wyglądają kapitalnie! W tym wydaniu bardzo mi "pasują"!

    OdpowiedzUsuń
  4. To niesamowite, jak ciuch zmienia lalkę. I Bella i Anna wyglądają jak dziewczyny z sąsiedztwa. Bardzo fajne stylizacje. Panny dużo zyskały na przemianie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To niesamowite, jak ciuch zmienia lalkę. I Bella i Anna wyglądają jak dziewczyny z sąsiedztwa. Bardzo fajne stylizacje. Panny dużo zyskały na przemianie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te panny w takim codziennym look'u ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... też nie jestem wielbicielką Disneyek , a mam ich już ...... trochę , pewnie będzie jeszcze więcej :/.
    Świetnie wyglądają w "normalnych" ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I takie nowoczesne księżniczki lubię :)) Na luzie a jednocześnie szykownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bella jest piękna, od dawna i ja na nią poluję. :) W takim wydaniu, w codziennych ciuszkach, podoba mi się nawet bardziej niż w sukni! Piękna. :) Anna też się fantastycznie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!