Golden Holiday Poppy Parker!

Witajcie!
Znalazłam reszcie czas zeby zaprezentować jedną z moich nowych, bardzo wyczekiwanych lalek.
Poppy Parker Golden Holiday przyjechała do mnie na początku miesiąca i, jako jedna z niewielu moich lalek, została od razu wypakowana.
Długa czaiłam się na tę Poppy i kiedy wreszcie wpadła w moje ręce radości było wiele. :-)
Nie oznacza to jednak, że od razu zrobiłam jej zdjęcia na bloga. Dopiero dziś chwyciłam za aparat i w związku z tym zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej uroczej Poppy.



Kilka informacji ze strony producenta:

Golden Holiday
Poppy Parker™ Dressed Doll
The Swinging London Collection
2017 W Club Exclusive
Estimated Arrival:Late Winter - Spring 2018
Doll Only: $125.00 US + S & H
(Limit of one per W Club membership)

Head Sculpt:Poppy Parker™
Body:Poppy 1.5
Foot Sculpt: Traditional Poppy Feet with Articulated Ankles
Skin Tone:FR White
Hair Color:Vibrant Brunette
Eyelashes:Yes, Hand-applied
Quickswitch:No
















Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. Złota dziewczyna :) Popka to jedyna Integritka, która mi się na prawdę podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, warto było tyle czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, myślałam, że już nie mam na nią szansy, ale jakimś cudem udało się. :-)

      Usuń
  3. Przepiękna dziewczyna! Jestem nią zauroczona! Fajna suknia, biżuteria, buty, torebka!
    Bardzo jestem ciekawa jak trzyma się ten kok ? Taka fryzurka spodobałaby się mojej Poppy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mocno nalekierowany u góry, wysoku związany kucyk. :-)

      Usuń
  4. Ma rewelacyjny kolor oczu i włosów. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Panna ma zachwycające dodatki, zresztą sama sukienka także przyciąga wzrok. Bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!