Boski Loki!

Witajcie,
znów dawno nie było mnie na blogu. Nie znaczy to wcale, że zniknęłam z lalkowego świata. Moja kolekcja ma się wcale dobrze, mimo tego, że nieco się skurczyła. Postanowiłam wysłać niektóre z moich mniej lubianych lalek w świat, robiąc tym samym miejsce na nowe nabytki.
Takim właśnie nowym nabytkiem jest moja pierwsza figurka Hot Toys. Długo wahałam się czy iść w tym kierunku i dodawać nowe postacie do mojej kolekcji. W końcu zakupiłam jedną wymarzoną figurkę i ... teraz czekam na jej dostawę. A dziś przedstawię wam figurkę tej samej firmy, którą kupiłam jako drugą, ale jako, że nabyłam ja od znajomego z mojego miasta, Loki od razu wskoczył na swoja półkę. Ech, gdyby tak wszystko można było kupować na miejscu, bez tego okropnego czekania. :-)



Według informacji zamieszczonych na stronie producenta figurka jest wykonana w skali 1/6 i posiada następujące cechy:
-odwzorowuje wygląd Toma Hiddleston grającego postać Lokiego w filmie The Avengers
- ma ok 32cm wzrostu
- posiada ciałko "TrueType" z ponad 30 punktami artykulacji
- ma czarne, moldowane włosy
- wyraz twarzy figurki odwzorowuje mimikę postaci, jej zmarszczki i fakturę skóry
-głowa malowana ręcznie
-figurka ma 9 wymiennych dłoni (które ja zapomniałam sfotografować)

Kostium:
-zielona peleryna
-czarna, długa kamizela z materiału przypominającego skórę i zbroja w kolorze brązu
-czarna koszula z długimi rękawami z materiału przypominającego skórę ze zdobieniami w kolorze brązu
-czarna spodnie ze zdobieniami w kolorach brązu i srebra
-czarne, wysokie buty

Broń i akcesoria:
-1 długa i 1 krótsza włócznia
-2 sztylety
-hełm
-kaganiec
-kajdany
-stojak

Artists:
- Głowa projektu Lee So Young
- Malunek głowy JC. Hong
-Koordynator projektu głowy Yulli

Figurka pojawiła się na rynku w 2012 roku.

Oficjalne zdjęcie ze strony producenta








Zapomniałam zrobić zdjęcia wszystkim "bajerom" z którymi przyjechał Loki więc zerknijcie proszę na zdjęcie producenta (poniżej).


Podsumowując, Loki bardzo przypadł mi do gustu i z niecierpliwością czekam na kolejną (choć kupioną jako pierwszą) figurkę tej firmy. Sprzedający określił dość długi okres oczekiwania na wysyłkę, więc muszę uzbroić się w cierpliwość. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. CUDOWNY! CUDOWNY! CUDOWNY!
    i wspaniale, że Go zaprosiłaś do się :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Super gość. Gratuluję. Podziwiam podobieństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ludziska, jest niesamowity! Wspaniale wykonany! I podobny do oryginału.
    Jak z jego pozowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo: Doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym go do razu przebrała w jakiś garnitur czy inne "cywilne" ubranko:) Jestem totalnie nieavengerowa, za to bardzo hiddlestonowa;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny. Figurki od HotToysów są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że nie trawię Toma Hiddlestone'a, ale figurki od Hot Toys to majstersztyk <3

    OdpowiedzUsuń
  8. spojrzenie ma przeszywające..., bardzo autentyczna buźka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!