Stan kolekcji na dziś!

Witajcie,
dziś mała aktualizacja stanu mojej kolekcji. 
Postanowiłam, że od czasu do czasu będę robić takie zdjęcia żeby mieć pamiątkę i punkt odniesienia w temacie jak zmieniała się moja kolekcja przez lata.
Obecnie tylko moje 4 Deja Vu znajdują się w pudełkach, reszta zdobi witrynki.


Najwyższa półka w lewej witrynie należy do moich Blythe. Ich 3 koleżanki dostały oddzielne lokum i w końcu widać jak te ślicznotki wyglądają. Tłok zdecydowanie im nie służy.


Pięterko niżej stacjonują lalki Integrity Toys: Poppy Parker, Tulabelle, Holly i Susie.


Kolejna półka i kolejne lalki od Integrity Toys: Poppy Parker, Summer, Sebastien i Chip.


Na najniższej półce stoją moje Silkstone Barbie, które w końcu opuściły swoje pudełka.


Górna pólka w prawej witrynie należy do rodziny Ghastly.


Na środkowej stoją Blythe i żywiczki, a na najniższej, moje ulubione Sindy i Fleur. Po ostatniej redukcji zbioru zostało mi tylko 9 lalek vintage.


Oprócz lalek w witrynie mam jeszcze 4 Deja Vu, które obecnie wypoczywają w swoich pudełkach.
Jeśli odwiedzaliście mój blog wcześniej, wiecie, że moja liczba lalek zmniejszyła się dość radykalnie.
Postanowiłam, że zostaną ze mną tylko te najbardziej lubiane, dzięki czemu będę miała dla nich więcej miejsca i będę mogła lepiej je wyeksponować. I to się sprawdziło. :-) 

Pozdrawiam serdecznie :-)

Komentarze

  1. Śliczne, ale Sindusie najpiękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kolekcja. Rodzinka Ghastly przyciągnęła moją uwagę w pierwszej kolejności. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja, podziwiam. Brakuje mi właśnie takiej witrynki, żeby moje skarby wyeksponować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, podziwiam ludzi, którzy potrafią rozstać się z lalkami, mnie jest strasznie trudno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką zdjęć grupowych, z przyjemnością podziwiam więc Twoje. Jestem pod wrażeniem jaki masz porządek i ład w swoich zbiorach. Powinnam wziąć przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupujesz "wybiórczo" swoje kandydatki i widać, że masz zakupy przemyślane i perfekcyjne! Bardzo podoba mi się cała kolekcja! Jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!