Dream Teen Poppy Parker!

Mój dzisiejszy wpis dedykuję Dream Teen Poppy Parker, W Club Exclusive Upgrade Doll, z 2012 roku.
Lalka trafiła do mnie dość niespodziewanie, udało mi się ją wylicytować na ebayu. 
Jako wielbicielka Poppy w wersji ciemnowłosej nie mogłam oprzeć się takiej okazji.


W ostatnich miesiącach moja kolekcja Poppy uległa pewnym zmianom. Przybyło kilka lalek, 4 pojechały do nowych domów. Myślałam nawet o dość radykalnym zmniejszeniu liczby Poppy, ale finalnie uznałam, że bardzo lubię te lalki i nie będę rezygnować z kolekcjonowania tej linii.









Tak aktualnie wygląda moja kolekcja Poppy, 12 lalek i nie ukrywam, że chętnie dołożyłabym nowe. :-) Cieżko jest trzymać rękę na pulsie i nie zagracić witryny.

Komentarze

  1. Piękna, wspaniała kolekcja! Nie można nasycić oczu tymi cudnymi Poppkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poppy Parker mają taką urodę i są tak stylizowane, ze człowiek od razu myśli o latach 60 ubiegłego wieku :) Piękne są no!

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa :-) Poppy to moja słabość :-) Biję się z myślami i ... ciągle mi mało!

      Usuń
  2. ileż klasycznych piękności w 1ej witrynie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowej panny. Zdecydowanie lalkowa gablotka czekała właśnie na nią - prezentuje się tam idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli kiedyś wygram te miliony w Lotto, to będzie pierwsza lalka, którą sobie kupię, bo na razie mogę ją podziwiać tylko na ekranie komputera. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!