Mermaid Gown Barbie!

Witajcie,
w dzisiejszym wpisie wracam do lalki, która już od jakiegoś czasu gości w mojej kolekcji- Mermaid Gown Barbie z serii Barbie® Fashion Model Collection z 2013r.
Lalka trafiła do mnie z rekomendacji lalkowej koleżanki jako pierwsza Silkstone Barbie w moim zbiorze.


Pamiętam mój zachwyt kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam na żywo. Wcześniej trudno mi było uwierzyć, że będę miała taka lalkę u siebie, tymczasem udało się i piękna Barbie zagościła w mojej gablocie.
Kiedy patrzę na Barbie i kilka innych lalek w moim zbiorze, myślę, że nie należy zakładać, że coś się nie uda, że nigdy nie zdobędę jakiejś lalki do kolekcji. Już kilkakrotnie udało mi się przecież kupić wymarzoną lalkę w akceptowalnej cenie. Nie mówię, że było łatwo, tanio i na zawołanie, ale  determinacja i systematyczne polowania na ebayu zrobiły swoje. Systematycznie brałam udział w licytacjach, wielokrotnie przegrywałam, ale finalnie udawało się. :-)


Mermaid Gown jest jedną z moich ulubionych Barbie. Uwielbiam ją jako całość: strój, fryzurę, makijaż i klayczne ciałko. Bardzo żałuję, że najnowsze Silkstone'ki nie są już tak dopracowane i mimo, że kilkakrotnie przymierzałam się do zakupu Best in Black i Proudly Pink, finalnie nic z tego nie wyszło. Miejsce w mojej witrynie jest ograniczone, więc mogę kupować tylko lalki co do których jestem w 100% przekonana.








Przed napisaniem tego posta przeglądałam wpisy z zeszłego roku i dziwnie się poczułam. Gdyby mi ktoś wtedy powiedział jak będzie wyglądała sytuacja w tym roku, nie uwierzyłabym.
Od połowy marca pracuję zdalnie, jestem w domu i teoretycznie powinnam mieć więcej czasu na hobby, ale jakoś nie mam serca do lalek. Chętnie spoglądam na witrynę, ale nie mam ochotę na robienie im zdjęć czy przebieranie. Sytuacja w której teraz żyjemy nastraja mnie negatywnie, mimo, że staram się zachować optymizm.


Życzę Wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt! :-)
Dbajcie o siebie i Bliskich!

Komentarze

  1. Dziękuję i wzajemnie. Lalka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zjawiskowa Syrenia Piękność trafiła pod Twój dach!
    to porcelanowa satyna albo satynowa porcelana -
    wrażenia dotykowe zaskakujące, nie do zapomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiera dech w piersiach! Cudna!
    To już nie lalka, ale zjawiskowa Piękność!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Barbie! Rozkoszą byłaby możliwość jej sfotografowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Eteryczna, ale równocześnie imponująca. Piękna! U mnie czasu wcale nie więcej, ale częstsze spoglądanie na witrynkę budzi tęsknotę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego świątecznie!
    Lalka wspaniała, gratuluję nabytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna dama w Twoim lalkowisku :-) Przepiękna. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna :) Dobrze że cieszy oko w tym niespokojnym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :-) cieszy mnie, że jeszcze zaglądacie po mojej dość długiej przerwie w blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!