Moje mini kolekcja Barbie

 Witajcie,

w dzisiejszym poście chciałabym przedstawić moje lalki Barbie. 

Barbie była pierwszą lalką, którą kupiłam do mojej, jeszcze wtedy nieistniejącej, kolekcji, Była też lalką, która jakoś nie mogła u mnie zagościć na stałe. Miałam już u siebie wiele z tych uroczych lalek, za każdym razem jednak podczas redukcji kolekcji Barbie szły na sprzedaż. Co ciekawe, po każdej takiej akcji, w moim domu pojawiały się nowe Barbie. I tak w kółko. Teraz mam u siebie 9 Barbie i mam ochotę na więcej, ale staram się trzymać w ryzach.

Prezentację mojej mini kolekcji zacznę od So in Style, niestety mam tylko 2 lalki z tej serii i żałuję, że nie kupiłam więcej kiedy były dostępne na rynku.









Jeśli chodzi o serię BMR1959 mam tylko jedną, ciemnoskórą ślicznotkę.





Barbie City Shine ... miałam kiedyś kilka lalek z tej serii, ale została tylko ta jedna. Nie ukrywam, że żałuję, że reszta pojechała do nowych domów.





Mam tyko 2 Holiday Barbie, obie w strojach mojego pomysłu.







I na koniec moje 3 Dolls of the World. Bardzo lubię te lalki. To one spowodowały nawrót mojego "barbiarstwa". Kupiłam te ślicznotki i kiedy pojawiła się okazja żeby kupić pozostałe, które dziś przedstawiam, nie umiałam powiedzieć NIE. Skoro już i tak miałam Barbie, czemu miałam nie dołączyć do kolekcji tak uroczych okazów?








To już wszystkie moje Barbie. Mam wielką ochotę dokupić kilka Dolls of the World i So in Style więc chyba jeszcze nie powiedziałam swojego ostatniego słowa w temacie Barbie.

Pozdrawiam serdecznie! 

Komentarze

  1. Wszystkie są ogromnie śliczne. Wspaniałe lalki w kolekcji. Bardzo mi się podobają te etniczne, w charakterystycznych strojach. Kocham też lalki ciemnoskóre. Gratuluję lalusząt. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna w pomarańczowej sukience wygrywa wszystko 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria była świetna, żałuję, że Mattel nie wypuszcza nowych lalek z serii City Shine.

      Usuń
  3. Bardzo fajna i różnorodna kolekcja Barbie :) Jak na tak niewielkie grono, udało Ci się zdobyć super modele z serii SIS, DOTW, City Shine, BMR. I Holideyki w codziennym wydaniu wypadają sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!