Lea Amazing Nails w nowej odsłonie!

Witajcie, postanowiłam, że z okazji małego remanentu w mojej witrynie, odświeżę nieco wizerunek mojej Lei. Miałam ku temu warunki-ostatnio otrzymałam sporo fajnych ciuszków dla lalek.
Może nie wysiliłam się specjalnie, ale i tak stylizacja Lei przypadła mi do gustu i lalka tak się teraz prezentuje w mojej witrynie.



Jak widzicie moja Lea otrzymała ode mnie artykułowane ciało i bardzo mi odpowiada w tym wcieleniu. :-)


Czytałam ostatnio, że w tym roku wchodzą na rynek Silkstone Barbie z artykułowanymi ciałami. Nie ukrywam, że na pewno taką zakupię. :-)
Ale póki co, podziwiajcie moją bruneteczkę. :-)










Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :-)

Komentarze

  1. Lea to piękna panna, ma świetną koszulkę i Minionkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. taki sweterek to sama bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja :-)lubię takie sweterki, zwłaszcza kiedy mają ciekawe kolory. :-)

      Usuń
  3. Lea zawsze zasługuje na ruchomość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, artykulacja daje wiele możliwości. :-) Bardzo ciekawią mnie te artykułowane "Silkstonki".

      Usuń
    2. dla mnie One mogą zostać nieruchome -
      jak posągi godne naszych westchnień :)

      Usuń
  4. Śliczna jest ta Lea, w bardzo dobrym stanie ją masz. Moja jest po przejściach i już szykuję dla niej kolejną totalną metamorfozę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabyłam ją w niezłej cenie z drugiej ręki, tym bardziej cieszy mnie jej stan. :-)

      Usuń
  5. mam ją również w tym wydaniu, tylko że moja ma bardziej wieczorowy strój :) Lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię moją, te brunetki mają w sobie to coś. :-)

      Usuń
  6. Co by nie mówić, te artykułowane ciałka sprawiają, że lalka staje się wspaniałą modelką. Fotografowanie sztywniar bywa męką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie powinni sprzedawać gołe , artykułowane ciałka do podmianek :):) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni, byłoby fajnie gdyby wprowadzili teraz takie dodatkowe artykułowane ciała dla Silkstonek :-)

      Usuń
  8. Bluzka z Minionkiem rewelacyjna! A Lea oczywiście amazing:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałam ten t-shirt jako dodatek do dynamitki :-)a trafił się innej.

      Usuń
  9. Bluzka mnie rozłożyła na łopatki ^_^ Sweterek śliczny i całość prezentuje się bardzo ładnie :) W ogóle to super panna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!