Jeszcze jedna AG!

W dzisiejszym wpisie przedstawiam moja nową AG, czternastą z kolei dziewczynę roku, która pojawiła się na rynku w 2016 roku.
Lea mieszka w St. Louis, w stanie Missouri z mamą i tatą, starszym bratem o imieniu Zac i ulubionym żółwiem (Ginger). 
Ulubionym zajęciem dziewczyny jest robienie zdjęć, zdobyła nawet trzecie miejsce w konkursie organizowanym przez młodzieżowe czasopismo.
Lea ma dwie przyjaciółki: Abby Hudson i Camilę Cavalcante, którą poznała w Brazylii.
Lea jest w 1/8 Brazylijką.
Lalka pojawiła się na rynku z mnóstwem dodatków, które można było kupić oddzielnie, oczywiście dysponując dość zasobnym funduszem na lalkowe wydatki.


Moja Lea trafiła do mnie bez oryginalnego ubranka, ale sama lalka jest w świetnym stanie, co bardzo mnie cieszy.








Poszukuję ubranek dla tych klusek, więc jeśli macie jakieś zbędne, pasujące na lalki Our Generation lub American Girl, na sprzedaż lub wymianę-dajcie znać.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!