Summer Fun!


Witajcie,
dzisiaj mam specjalny dzień-do mojego lalkowego zbioru dołączyła nowa Sindy! 
Już dawno czaiłam się na Sindy od Tonnera, ale zawsze inne lalkowe żądze były silniejsze. Teraz przyszła pora na Sindy i dziś rano lalka dotarła do mojego domu.
Przedstawiam Tonner Sindy Summer Fun.


Dla pamięci, kilka informacji ze strony producenta:
  • Dressed doll
  • Fine quality vinyl and hard plastic
  • Sindy® head sculpt
  • 11" Sindy® body
  • Sindy® skin tone
  • Blue painted eyes with rooted eyelashes
  • Blonde non-removable saran hair
  • Striped dress with a belt
  • White knit panties
  • sandals
  • LE 750


Sindy posiada ciało przypominające Trendy Girl, z niezginalnymi kończynami i uroczymi pulchnymi stopami i dłońmi. Jej buźka również przypomina starsze koleżanki od Pedigree, nie sposób jednak, nawet na pierwszy rzut oka, pomylić Sindy od Tonnera i te od Pedigree. Lalka od Tonnera ma nieco inne rysy, jest cięższa i ma ciemniejszy kolor "skóry". 
Dla mnie ta inność to zaleta, nie chciałam mieć klona Trendy Girl, tylko nową, ciekawą lalkę do kolekcji.


Nie zrobiłam zdjęć Sindy w pudełku, od razu chciałam ją rozpakować i porównać z moimi innymi Sindziankami. :-) W końcu to pierwsza nowa Sindy od dawna! ;-)









Summer Fun zadomowiła się już w mojej witrynie i nie wykluczam, że pojawią się w niej również inne koleżanki z tej serii.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :-)

Komentarze

  1. Wow. Nigdy bym nie pomyślała ze to mold od Tonnera. Śliczna jak oryginalna Sindy:)
    Sorry za prywatę ale właśnie pozbywam się akcesoriów dla lalek (likwiduję kolekcję) i mam trochę ciuchów i miniatur na sprzedaż. Jak chcesz to wpadnij zobaczyć na mój lalkowy blog http://besudolls.blogspot.com
    Sukcesywnie dodaję aukcje na Allegro oraz wystawiam co nieco w zakładce Wyprzedaż. Ceny wręcz symboliczne (często wychodzi 1-2 zł za szt).

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczka - marzenie! Prześliczna buzia z blondwłoskami, cudne oczka! Urocza sukieneczka i buciki obłędne! Bardzo mi się podoba ta czarująca dziewczynka :-)
    Gratuluję nowej panny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ona jest wzrostu oryginalnej Sondy, czy duża jak Tonnerki? To piękna lalka, ale faktycznie, bardzo odmienna od tego co znamy z przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest takiego samego wzrostu jak Sindy Pedigree, maluszek w porównaniu z typowymi Tonnerkami. :-)

      Usuń
  4. Prześliczna. Wykonanie perfekcyjne i bardzo przypomina klasyczną Sindy. Gratuluje nabytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja od pierwszego ujrzenia zauroczyłam
    się tonnerkowymi sindusiami - wiśniowo
    włosa z grzyweczką śni mi się nadal ♥

    fajnie, że masz już swoją wymarzoną!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyyyle czasu mnie tu nie było a Twój blog się tak zmienił! Bardzo podoba mi się ten nowy, minimalistyczny wygląd. Lalka przesłodka, zakochałam się w jej sandałkach. Prawdziwy majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna , mam wrażenie że jest bardziej "wygładzona" od swoich starszych koleżanek ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sindusie i mnie urzekły. Twoja wygląda uroczo w tym pięknym ubranku, a buty po prostu mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!