Przebieranki!

Witajcie,
Dzisiaj prezentuje efekty mojej pracy w charakterze lalkowego stylisty. :-) 

Pierwsza metamorfoza:
Lalka: Holly Golightly firmy Integrity Toys
Strój: Poppy Parker Where It's At!













Druga matamorfoza:
Lalka: Silkstone Barbie City Chic Suit
Strój: Kyori Sato Fierce Subject








Lalki w tych stylizacjach bardzo przypadły mi do gustu i przez jakiś czas na pewno w nich pozostaną. :-) Szczególnie podoba mi się Barbie. Na żywo wygląda olśniewająco. ;-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. Both the dolls look fabulous! I love the sixties look of Holly, who is so beautiful, and Barbie is so chic in this dress. Barbie is cute in her original blue suit, but this dress is stunning, the colour is perfect for her :-). Great styling!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe stylizacje :-) Super buciki tej pierwszej panny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Holly jest problematyczna jeśli chodzi o buty, potrzebuje butów na malutkim obcasiku, dokładnie takich jak Poppy. Inne odpadają.

      Usuń
  3. Ach, te oryginalne ubranka! Cudnie uszyte! I te buciki - śliczności! Obie dziewczyny bardzo się zmieniły na lepsze w nowych, zaproponowanych przez Ciebie stylizacjach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ciuchy i dziewczęta wyglądają w nich zjawiskowo :)
    A sukni od Kiori zazdraszczam okrutnie :) moja Kiori tylko wzdycha za swoją sukienką :/ ale jeszcze pewnie długo będzie czekać biedaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja Kyori ma dobrze- Ty możesz uszyć jej coś wystrzałowego. Moja musi zadowolić się gotowymi strojami, które uda mi się dla niej kupić. :-)

      Usuń
  5. obie metamorfozy wielce udane!
    pierwsza kobitka przywodzi mi w
    tej stylówie Piggy ale i Barbarę
    Streinsand :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zachwyciła Barbioszka. Wygląda bosko, a kreacja jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) ja też bardzo lubię stroje od Integrity Toys. Jakość wykonania jest super. :-)

      Usuń
  7. Kreacja idealna dla Silkstonki. Różowe rajty z siatki - jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!