Nowe ciuszki Amerykanki!

Korzystając z wolnego czasu i okropnego światła postanowiłam zrobić kilka zdjęć mojej Mii, która wczoraj dostała nowe ubranko. Żeby je zdobyć pokonałam nawet lenistwo i wybrałam się do TK Maxx'a w centrum, ale nic dla nas nie mieli. Musiałam zadowolić się zestawem dla Sindy od Tesco.


Zestaw składa się z koszuli przypominającej jeans, legginsów/rajstop, kurtki z materiału przypominającego zamsz i torebki. Buty na zdjęciach pochodzą z zestawu dla Our Generation, okulary z innego zestawu dla Sindy.








Ogólnie rzecz biorąc ciuszki są przyzwoitej jakości, bez szału, ale też cena nie przyprawiała o zawrót głowy (30-kilka zł). Jeśli ktoś kupił dziecku lalkę Sindy, te zestawy na pewno zadowolą małą użytkowniczkę. Mnie ten zestaw też sprawił radość; wolałabym oczywiście coś bardziej stylowego, ale uważam, że Mia prezentuje się w nim całkiem ciekawie. :-)

Pozdrawiam i życzę przyjemnego świętowania!

Komentarze

  1. Mia ma nowe ubranko w sam raz na świąteczny spacerek. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty ją rozpieszczasz! Wygląda "czadowo". Piękne ubranko. Warto było pokonać lenistwo:):):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. sympatyczny, dziewczęcy look :)
    czasami na mieście człowiek zje
    byle co i 30zeta nie do odzyskania,
    ten zakup będzie cieszył długo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!