Rocznica!

Dzisiaj mija kolejna rocznica mojego blogowania, a właściwie minęła wczoraj, a ja byłam pewna, że to dziś. :-) Jak ten czas leci... To już 3 lata i 1 dzień. :-)
Zastanawiałam się jaką lalkę wybrać do postu rocznicowego i padło na jeden z moich najnowszych nabytków. Przeżywam ostatnio fazę Silkstone Barbie, więc myślę, że ta ślicznotka jest wyborem dość oczywistym. :-)
Oto ona, Classic Cocktail Dress :-)



Dość długo czaiłam się na ten model, oglądałam recenzje, zdjęcia i czekałam na jakąś okazję na ebayu. I udało się, złowiłam ją w przystępnej cenie, ... na allegro.





Ta Barbie jest moja pierwszą artykułowaną Fashion Model Barbie, ciesze się, że ją mam, ale chyba pozostanę jednak fanką klasycznych ciał Silkstone. Te nowe wydają mi się zbyt wiotkie, choć możliwość własnoręcznego upozowania lalki ma swoje oczywiste zalety. :-)






Classic Cocktail Dress bardzo mi się podoba i pewnie nie jest moja ostatnia Barbie z tej serii. Kupiłabym następną już dziś gdyby nie ograniczenia w witrynie... ech, gdzie te czasy, na początku mojego zbierania lalek, kiedy radośnie kupowałam wszystkie, które wpadły mi w oko. :-)


Dziękuję wszystkim odwiedzającym za te trzy lata wspólnego lalkowania i mam nadzieję na wiele kolejnych!

Pozdrawiam i życzę dobrego dnia! :-)

Komentarze

  1. Gratuluję kolejnych urodzin :) wszystkiego lalkowego z tej okazji Ci życzę i kolejnych lat w blogosferze :)
    Panna cudna bez dwóch zdań, Silkstonki nieustannie mnie oczarowują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka przepiękna! Zdecydowana Królowa dzisiejszego, jubileuszowego wpisu!
    Wszystkiego Naj na kolejne lata lalkowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealna ślicznotka na rocznicę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wielu miłych lat w blogosferze. Spełnienia lalkowych, i nie tylko, marzeń oraz nowej, większej witryny, żeby silkstonki mogły się zmieścić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna <3 Wszystkiego naj z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! A lalka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez o niej marzę, taka delikatna , i miłego dalszego blogowania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!