Moje pierwsze Rainbow High!

 Witajcie,

w dzisiejszym wpisie przedstawiam Wam mój najnowszy nabytek- trio lalek Rainbow High. 

Same RH są już na rynku dłuższą chwilę, tylko ja nie byłam do końca pewna czy chcę zaczynać kolekcjonowanie nowej serii. Czy na pewno chcę je mieć? Czy będą pasować do reszty moich lalek? Czy mam na nie miejsce? Te pytania nie dawały mi spokoju i w rezultacie dzielnie opierałam się tym ślicznotkom. Wielokrotnie wybierałam lalkę, która miała być tą pierwszą, ale nie. Powstrzymywałam się przed zakupem. Aż do dziś. Dziś kupiłam te oto RH i muszę przyznać, że lalki mają wiele uroku i rozumiem dlaczego tak zachwycają dzieci i dorosłych kolekcjonerów.

Moja RH trafiły do mnie używane, bez wielu dodatków, nawet wahałam się czy je kupić, ale decyzja zapadła i nie pozostało mi nic tylko doprowadzić je do względnego ładu.

Oto one: Poppy, Ruby i Violet :-)















Pozdrawiam serdecznie!
Wioletta

Komentarze

  1. Uwielbiam te lalki, ale też ich dodatki, więc ciężko mi się zdecydować na lalki z drugiej ręki. Mimo wszystko są one tak śliczne, że naprawdę warto mieć je w kolekcji☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. też uległam ich urokowi - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fiu fiu! zacne kobitki! "gryfne frelki!"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!