Zielonooka!

W dzisiejszym poście pokażę lalkę, która 100%-owo nie pasuje do mojego zbioru. Jest to lalka księżniczka, produkt firmy Hasbro.
Jako lalkara nie-księżniczkowa powinnam ja ominąć szerokim łukiem, ale skusiła mnie i jest.


Laleczka trafiła do mnie w oryginalnej sukience, ale pozbawiona pozostałego dobytku. Dla mnie to nie problem w przypadku takich zabawkowych lalek. Gdyby chodziło o ślicznotkę od IT czy Tonnera to co innego, ale Rapunzel jest wystarczająco urocza bez zbędnych dodatków.


Myślę, że disney'owskie księżniczki produkowane przez Hasbro muszą podobać się dzieciom. Mają wyjątkowo wdzięczne buźki. Jeśli chodzi o dorosłych lalkowiczów, trudno powiedzieć.Wydają się być zbyt zabawkowe żeby stać się typowymi lalkami kolekcjonerskimi. Ale wszystko jest przecież kwestią gustu. :-)
 







Roszpunka i ja pozdrawiamy wszystkich wielbicieli lalek Hasbro :-)

Komentarze

  1. Choć to bardzo urocza panienka, to jakoś nie czuję potrzeby przygarnięcia takiej do domu. ;)
    Mimo to bardzo gratuluję nabytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zaprzeczę, że ma ładne oczyska, ale dla mnie jest za współczesna.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie mogłam powstrzymać,
    i zarówno Roszpunkę jak i kilka
    Jej koleżanek zaprosiłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lale od Hasbro (księżniczki) nigdy nie trafiały w mój gust, ale pyszczki mają urocze. Roszpunka to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno oprzeć się tak sympatycznej buzi :) W Dziwaczkowie mieszka jej koleżanka, Pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza panna. Nie dziwne, że swoimi oczętami przekonała Cię do przygarnięcia jej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam, że tymi wszystkimi księżniczkami i postaciami z bajek, ale powiem Ci, że prezentujesz tak fajnie tę laluszkę, że nabrałam ochoty na takową. Ma tak wesołą buźkę... Urocza laleczka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!