Piękny Chip!

Witajcie,
w dzisiejszym wpisie przedstawiam jednego z moich nielicznych chłopaków. Jest to Chip Farnsworth III, domniemany chłopak Poppy Parker. Chip pojawił się na rynku w 2015 roku, w liczbie 600 sztuk, z okazji Cinematic Convention. Jego pełna nazwa to The Beautiful People Chip Farnsworth III Fashion Figure.



Chip jest niewątpliwie przystojnym chłopakiem. Ma wyraziste, niebieskie oczy, ładnie skrojone usta i ... absolutną obojętność wymalowaną na twarzy. :-) Używa tyle żelu do włosów, że jest niemożliwym zainstalowanie jego oryginalnych okularów,... ale i tak mi się podoba. :-)


Chip przyjechał wystrojony w welwetową marynarkę, eleganckie spodnie, czerwoną koszulę (zapinane na haftki) i eleganckie, zapinane na zamek błyskawiczny, sztyblety. Ma też okulary przeciwsłoneczne i "złoty" sygnet.




Podobnie jak inni chłopcy, Chp korzysta z czarnego stojaka, który podtrzymuje go pod pachami.


A oto moi obaj chłopcy od IT, Chip i Sebastien. Obaj pojawili się jako lalki towarzyszące Poppy Parker, choć Sebastien był jej rywalem. :-)


A teraz pora na porównanie wzrostu Chipa i Kena. Chip stoi na stojaku, ale różnica jest i tak oczywista. :-)



Podsumowując, kiedy mam wybór między Dziewczyną i chłopakiem od IT, zwykle wybieram babki, ale mam nadzieję, że kiedyś zawita do mnie jakiś kolejny lalkowy przystojniak. :-)

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. :-)

Komentarze

  1. Niewątpliwie super przystojniak, ale nie dla Poppy. To kobieta z silnym charakterem, potrzebuje 100% maczo. Chip jest za piękny, zbyt wymuskany. Sebastian jest też super przystojny, ale ma w sobie taka iskierkę zła w oczach. Choć i to wydaje mi się za mało dla Poppy. Z pewnością znajdziesz wśród swoich pań, dziewczyny nieco łagodniejsze, a zatem odpowiedniejsze dla obu panów. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już dawno nie widziałam tak wypielęgnowanych
    męskich dłoni, a Jego manicure przewyższa mój!

    cóż, Sebastian bardziej przypadł mi do gustu...
    i podobnie jak Szara Sowa - widzę dla obu
    Panów towarzystwo z innej linii niż PP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co wy dziewczyny nie wiecie, że takie charakterne wybierają zawsze sobie ciapciaków :P
    ale i blondasek mnie się lepiej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie chyba obaj są ciut zbyt delikatni. Dobrze, że wysocy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba chłopaki są super i mają charakterki wypisane na twarzach. Fajnie kiedy pannom towarzyszą tacy kawalerowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący mężczyzna, super, że go masz! Mam nadzieję, że będzie się pojawiał w kolejnych sesjach :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!