Colour Star Fleur!

Moja Colour Star Fleur (numer katalogowy #1004) nie podróżuje wiele. Zwykle stoi w witrynie ze swoimi fleurkowymi koleżankami. W ten weekend postanowiłam dać jej szansę i zabrałam ja razem z Dal do Parku Skaryszewskiego.



Colour Star jest wyjątkową Fleur, jako jedyna ma krótkie kręcone włosy z pasemkiem z przodu i ciałko "balleriny". Są jeszcze wariacje z żółtym i różowym pasemkiem. Ja mam tylko tę jedną, ale kto to wie? Może pozostałe czekają gdzieś na mnie?


Moja zabawa w zbieranie lalek zaczęła się właśnie od marzenia o Fleur; mam dla tych laleczek specjalne uczucia.





W porównaniu z Dal, Fleur jest lalką mało artykułowaną, ale daje radę. :-) Bardzo ładnie też wychodzi na zdjęciach. 
Brawo Fleur! ;-)

Komentarze

  1. To prawda, wygląda ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzę o Fleur i to od dawna. Może być nawet z różowym pasemkiem. Twoja ślicznie pozuje, zupełnie nie robi wrażenia sztywniary. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to miło, że zabrałaś tę wiekową panienkę na spacer. Należało jej się! W dodatku fotki w plenerze wydobyły z niej takie specyficzne radosne światełko - wydaje się jeszcze piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. I zobacz jak wspaniale daje radę w plenerze! Jakby była w swoim żywiole! Piękna dziewczynka! Musisz częściej zapraszać ją na spacery :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fleur marzyłam jako dziecko o niej,podobały mi się wtedy bardziej nawet od Barbie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!