Off-Beat Poppy Parker!

Witajcie,
w dzisiejszym wpisie świętuję 4 rocznicę blogowania i przedstawiam moją najnowszą Poppy Parker, Off-Beat. Lalka trafiła do mnie na początku miesiąca, ale dopiero dziś zrobiłam jej małą sesję. Tak, zrobiłam się ostatnio leniwa jeśli chodzi o lalkowe sesje zdjęciowe. ;-)



Na początek,dla pamięci, nieco informacji ze strony producenta:

Item # PP140
Off-Beat
Poppy Parker™ Dressed Doll
The City Sweetheart Collection
Approx. Ship Date: August 2018
Available Via Dealers
Edition Size: 900
Head Sculpt: Poppy Parker
Body Type: Poppy 1.5
Foot Sculpt: High-heeled
Skin Tone: FR White
Hair Color: Paper White
Eyelashes: Yes, Hand-applied
Quickswitch: No

Pierwsze zdjęcia, od razu po rozpakowaniu paczki z ebaya :-)


Poppy przyjechała do mnie w stanie NRFB. Nie sądziłam, że uda mi się ją zdobyć do mojej kolekcji, tyle osób na nią poluje, ale jakimś cudem udało się i bardzo mnie to cieszy. :-)

Poniżej szufladka z akcesoriami:




Off-Beat jest jedną z najpiękniejszych Poppy, przynajmniej moim zdaniem, i pierwszą Poppy w moim zbiorze z platynowymi włosami.




Jest też pierwszą Poppy ze stopami "do wysokich obcasów" którą nabyłam.
Teraz to już nie nowość, ale po namyśle muszę przyznać, że choć na początku byłam z tej zmiany zadowolona, to jednak lubiłam Poppy w bucikach na niższym obcasie. Te nowe mogą nosić buciki od innych Integritek, ale tych od starszych Poppy już nie.



Bardzo podoba mi się jej ciuszek, zwłaszcza jeansy z tym malutkim zameczkiem. :-)











Dzisiejszy post jest postem okolicznościowym- dwa dni temu świętowałam 4 lata blogowania! :-) Wierzyć mi się nie chce, że to już tyle czasu!
Ostatnio rzadziej zaglądam na bloga, nie znaczy to jednak, że zamierzam z niego zrezygnować. Przez te 4 lata, zebrało się tu sporo wpisów, przewinęło sporo lalek i cieszę się, że blog stał się takim małym archiwum mojej kolekcji.

Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że czeka nas jeszcze wiele lat lalkowego hobby i przyjemności jakie ono niesie. :-)

Komentarze

  1. Gratuluję rocznicy! :)
    Poppka piękna. I lalka, i jej strój są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Popka. Gratulacje z okazji rocznicy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham platynę!!!
    pannicy wielce do twarzy
    w takich włosach - mnie
    zachwyciły szpileczki :)

    kolejnych udanych lat, Wiolu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) liczę, że moje hobby będzie mnie cieszyć jeszcze długo. :)

      Usuń
  4. Gratuluję wspaniałej 4 Rocznicy! Czas leci - to fakt - ale pokazałaś już tyle pięknych lalek a ta platynowa Poppy od nich zupełnie nie odbiega! To prześliczna dziewczyna i cudownie odziana!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez gratuluje rocznicy <3 Poppy przecudna <3

    Szczesliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!