Przejdź do głównej zawartości

Słoneczna Shauna!

Witajcie, 
kupiłam sobie Tonnerkę! 
Nie wierzę w to, ale to prawda! 
Miałam kupować tylko małe, poręczne lalki, a kupiłam to wielkie babsko! 
Co zrobić, gusta się zmieniają. :-)
Padło na Shaunę Sun-Kissed Sophisticate z 2008 roku.
Muszę teraz popracować nad sposobem pokazywania tak dużej damy na zdjęciach. :-)



Cieszę się, że Shauna ma swoją oryginalną sukienkę, biżuterię, torebkę i stojak. Dostałam też jej oryginalne buty, ale są niestety "przerobione", więc Shauna występuje w innym "Tonnerowskim" obuwiu. Zakupiłam ją ze stojakiem i całe szczęście- na czym postawiłabym taką lalkę? :-)



Shauna, pozując samotnie, wydaje się być subtelna i nie widać jak wysokiego jest wzrostu.
Kiedy stoi obok moich FR, wygląda zupełnie inaczej. A właściwie moje 12-tki wyglądają przy niej jak krasnale. :-)



Muszę przyznać, że podoba mi się jakość jej sukienki, jest bardzo starannie uszyta. Torebka i buty też są niczego sobie.


Oto pierwsza prezentacja mojej pierwszej Tonnerki. :-) Myslę, że Shauna jeszcze pokaże się na moim blogu. Czy będzie teraz miała miejsce inwazja Tonnerek w moim lalkowym świecie? 
Nie wiem, ale nigdy nie mów nigdy! ;-)
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Tonerki jak większość bytów lalkowych poruszają się stadami :) tak wygląda z moich obserwacji. Sugeruję przygotować się na inwazję :) ale to jest bardzo przyjemne i sprawia wiele radości :)))))
    Panna piękna, takiej jeszcze nie widziałam :) Bardzo fajnie jest ubrana i ma piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chwilowo zawitała jedna i na razie tak zostanie. :-)

      Usuń
    2. Poczekamy zobaczymy :) Ja miałam mieć jedną 16" i jedną 19" i co ? I się rozmnożyły :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie jak duża jest w porównaniu do zwykłej Baarbie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obcasie 41 cm, więc różnica wzrostu jest dość znaczna. :-)

      Usuń
  3. U mnie podobnie jak zresztą u innych - najpierw długo była tylko jedna no ale zachciało mi się jeszcze .... i są :)))
    Twoja panna bardzo urokliwa i taka dostojna :D
    aha, one potrafią stać same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i potwierdzam-stoi sama :-)ja teraz będę przez jakiś czas w fazie: mam jedną. :-)

      Usuń
  4. Alez ona sliczna <3 napewno jeszcze jakas do ciebie przyjedzie :) W koncu byloby jej smutno bez przjaznej duszy ;) Ia idac w mysl tej zasady od razu kupilam dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było to możliwe, Pani od której nabyłam Shaunę miała na sprzedaż tylko ją i Susie. Może to i lepiej ;-)))

      Usuń
  5. rzeczywiście - delikatna ta Twoja "olbrzymka" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatna ale i olbrzymia ;-)

      Usuń
    2. a jak u mnie siedziało osiem olbrzymek?!
      teraz zredukowałam Je do szóstki, ale to
      chwilowe - pewnie w granicy roku, dwóch
      bilans znacznie się wyrówna :)))

      Usuń
    3. Osiem to sporo, sześć też, ale wszystko zależy od tego jakie lalki stanowią rdzeń naszego stadka :-) U mnie póki co jest jedna. Na ten moment wystarczy. :-)

      Usuń
  6. Można by rzec: Jej wysokość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :-) dziewczyna jest jak się patrzy. ;-)

      Usuń
  7. Ależ piękna ta panna! Doskonały zakup! Nie miałam jeszcze w rękach Tonnerki... (chyba tylko ja jedna :-))Na zdjęciu wygląda wspaniale! Czekam na dalsze sesje i pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niej znów czuję się jak dziecko we mgle: wszystkie te tonnerowskie rodzaje ciał, twarzy, itp :-) Znów wiem, że nic nie wiem. :-) pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oluś, ja też nie miałam w rękach żadnej Tonnerki... Nie jesteś sama :D Ale jest piękna, zgadzam się i nie dziwię się, że została zakupiona :) Choć to kawał baby, fakt :)

      Usuń
  8. Tonnerka niczego sobie :) Gratuluję zakupu. Ja niestety także nigdy nie miałam w rękach takiej lalki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam ich niewiele. Głównie oglądałam zdjęcia. :-)

      Usuń
  9. Z twarzy wygląda bardzo autentycznie - to lubię:) Ale sama na Tonnerki raczej się nie skuszę, są dla mnie zbyt kłopotliwe przez te swoje rozmiary, ale też tak całkiem, że na "nie" to nie jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko - może po prostu - musisz
      Je spotkać twarzą w twarz? jakby
      co - wezmę na spotkanko 2-3 ♥

      Usuń
    2. Nigdy nie wiadomo co nam się spodoba :-)Moja koleżanka mawia, że 16-ki są lepsze od 12-ek. Za podobną cenę dostajesz większą lalkę. :-)Coś w tym jest. :-)

      Usuń
  10. Bez wątpienia jest piękna :) Bardzo elegancka i dostojna z niej panna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez wątpienia jest piękna :) Bardzo elegancka i dostojna z niej panna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że masz Tonnerkę z ruchomymi nadgarstkami ...niby tylko dwa przeguby więcej niż u mojej Tonnerowej rudzielicy ale dzięki nim będziesz mogła układać rączki do zdjęć tak jak zechcesz. Przy mojej chyba tego mi właśnie najbardziej brakuje... Gratuluję zakupu i czekam na kolejne sesje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++
    Witaj !
    Witaj. "Katalog Blogspot" to nie jest spam, to nie jest robota, jest to miejsce jak twoje dokonanych przez osobę jak ty.
    Celem jest, aby promować swój blog na świecie!
    Proponuję, aby opublikować swój blog poprzez rejestrację na "międzynarodowej blogspot katalogu"
    "Katalog" wynosi 30 mln wizyt, 199 krajów świata! i ponad 22.500 blogi.
    W komentarzach, podaj adres URL. Nazwa strony. a Kraj
    Aktywny jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    się, aby dodać do moich zwolenników, klikając na '' dołączyć ''
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć naszą stronę ze swoimi znajomymi.
    Dziękuję za zrozumienie
    Życzę doskonały dzień
    Z Poważaniem
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Dziękujemy za moim blogu - to jest bardzo mile widziane! O)
    Śledzimy na swoim blogu, proszę śledzić nas w zamian!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!! Ten format zdecydowanie ma swoje zalety :) Ciekawe, jaka będzie następna..... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) No cóż, zaczyna się od jednej...ja jestem pod ich urokiem. Mam kilka, w tym Evangeline, Antoinette, Sydney, Tyler i również porcelanowe. A do wielkości można się przyzwyczaić :D Mnie chyba było łatwiej, bo przyzwyczajałam się w drugą stronę (gros mojej kolekcji to porcelanowe "wielkoludy")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że widziałam Twoje lalki na spotkaniu w Arkadii :-)U mnie chwilowo pozostanie tylko 1 Tonnerka. Muszę przegryźć się z tematem czy mi pasują. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wreszcie chłopak i 2 lata blogowania!

Witajcie,  przyszedł czas na mały jubileusz mojego bloga. Pierwszego dnia Świąt będę obchodzić 2 rocznicę mojego dzielenia się z Wami moimi lalkowymi, i nie tylko, przemyśleniami. Zależało mi aby z tej okazji pojawiła się tutaj jakaś specjalna lalka. Lalka inna niż wszystkie inne, wyjątkowa. Najlepiej jakiś nowy okaz w moim zbiorze.  Wybrałam jego.  Dlaczego?  Ponieważ jest to mój długo wyczekiwany pierwszy Paul od Pedigree.

Za dużo czy za mało?!

Mam ostatnio kryzys lalkowy!  Zebrałam sporą gromadkę różnych "okazów" i zaczęłam myśleć, że chyba znów jest ich za dużo. Wszystkie ładne, lubiane,... a ja jakoś mam ich dość. Z drugiej strony przeglądam oferty sprzedażowe i ciągle jakaś nowa lalka budzi moje zainteresowanie. Chyba jestem bardzo niestała w uczuciach do lalek. Prawie żadna nie może być u mnie spokojna. Oczywiście są wyjątki od tej reguły. Aktualnie, największy entuzjazm wzbudzają we mnie Blythe.  Zwłaszcza ta najnowsza. 

Tulabelle!

Witajcie, w dzisiejszym poście przedstawiam lalkę, która dość niedawno pojawiła się w moim zbiorze. Jest to piękna You Better Werk! Tulabelle z zestawu Industry Gift Set z Supermodel IT Convention z 2016 roku.