Double Agents Poppy Parker!

Witajcie,
w dzisiejszym wpisie przedstawiam jedną z moich 2 najnowszych Poppy. Lalki przyjechały do mnie w piątek i obie wzbudziły mój zachwyt. Dziś prezentuję Poppy z dwupaku Double Agents. Jej ciemnowłosa koleżanka nie przypadła mi do gustu, więc zdecydowałam się na zakup samej Poppy.


Bardzo podoba mi się jej gama kolorystyczna, szczególnie te piękne, zielone oczy w połączeniu z różowymi ustami i blond włosami. Także ciuszek w żywych barwach jest nie do pogardzenia.


Poppy prezentuje swój oryginalny strój. Cieszę się, że producent nie wystroił ją w suknię balową. Jej kolorowa, codzienna stylizacja bardzo mi odpowiada. Zdecydowanie wolę takie bardziej "casualowe" lalkowe kreacje.











Na koniec moja kocia asystentka w akcji :-)


Podsumowując, przeżywam ostatnio okres fascynacji Poppy Parker. Inne lalki nie trafiły do pudeł, ale jeśli zerkam na oferty nowych, zawsze jest to Poppy. Nie wiem co tak mnie w nich urzeka, ale mogłabym dość łatwo pozbyc się innych lokatorek lalkowej witryny tylko po to żeby zrobić miejsce dla kolejnych Poppy. W dużej mierze tak już się stało.
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenie kolejnego wpisu, w którym przedstawię lalkę, która przyjechała razem z dzisiejszą blondynką. :-)

Komentarze

  1. Wpadłam w zachwyt zarówno nad zielonooką Poppy, jak i nad jej ubrankiem! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielonooka Poppy jest piękna, płaszczyk rzeczywiście jest super, ale kocia asystentka rządzi na maxxxa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i zielonooka. Wpatruje się w jej ciuchy. Wykonanie jest świetne, ale to nie mój styl i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!