Mała rocznica i witrynki!

Witajcie, 
kilka dni temu stuknęła mi czwarta rocznica mojego kolekcjonowania lalek. Tak się szczęśliwie złożyło, że tydzień temu przeprowadziłam moje lalki do nowych witrynek, więc postanowiłam zaprezentować mój zbiorek w nowej aranżacji. W salonie rezyduje teraz lwia część mojej kolekcji. Reszta towarzystwa została przeprowadzona do sypialni.


W witrynce stojącej po lewej stronie zamieszkały lalki od Integrity Toys, 4 Barbie i moje stadko Blythe.


Druga witryna stanowi siedzibę lalek vintage, Pedigree Sindy i Fleur, oraz lalek firm Tonner i Wilde Imagination.






Reszta moich lalek: Sindy, Fleur, Deja Vu, American Girl, Silkstone Barbie, żywiczki i moja jedyna Dal stacjonują teraz w sypialni. Zastanawiam się czy nie kupić jeszcze jednej takiej witrynki i przenieść to towarzystwo z powrotem do salonu, ale waham się. Myślę o zmniejszeniu kolekcji, a kolejna witryna może mnie rozbestwić. Zanim to zrobię, muszę zdecydować które lalki z sypialni zostają, a które poszukają nowych domów.

I pomyśleć, że początki były takie niewinne. :-)


Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :-)

Komentarze

  1. Bardzo ładnie wyeksponowanie kolekcji, ja narazie nie mam jeszcze takiego miejsca na moje lalki, które rezydują w pokoju córki i większość z nich znalazła swoje miejsce domku, reszta (te najładniejsze) wyeksponowane są na półce na ścianie. Ale jestem pewna, że kiedyś wylądują właśnie w podobnej witrynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) lalki maja to do siebie, że na początku jest ich kilka, potem, zanim się człowiek zorientuje, jest ich już tyle, że witryna musi być. :-)

      Usuń
  2. wspaniała kolekcja!
    gratuluję i rocznicy
    i takiego zasobu LAL!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i pięknej kolekcji, fajnie, że pomimo różnych Twoich deklaracji, masz jednak tak zróżnicowane rodzaje lalek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) mam tę moją różnorodność... czasem mnie to denerwuje, ale tak się trudno z niektórymi rozstać. :-)

      Usuń
  4. Ależ wspaniała Kolekcja! Pięknie ją wyeksponowałaś! Niewinne początki nieraz się baaardzo rozrastają, ale fajnie mieć takie różnorodne lale! Serdecznie gratuluję Rocznicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja w witrynkach super się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje rocznicy :) Witrynki przepiękne, aż miło taką kolekcję uporządkowaną podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Każda półeczka ciekawa, ale dla mnie najpiękniejsza na dole po prawej. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, co mówią: miłe złego początki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne witrynki. Ja bym tam kupiła tę następną, bo wyzbywać się lalek szkoda. Zwłaszcza starszych egzemplarzy.
    A z okazji rocznicy bloga życzę wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!