Harley Quinn Prisoner Version!

Witajcie, wbrew wcześniejszym deklaracjom, postanowiłam dziś pokazać pierwszą figurkę Hot Toys, która dołączyła do mojej kolekcji. Długo musiałam na nią czekać, choć szła z Niemiec. Zanim zagościła w mojej witrynie, czekały tam już 2 inne figurki, które kupiłam znacznie później.

Oto ona, Harley Quinn, The Prisoner Version, figurka przedstawiająca postać z filmu Suicide Squad. 


Poniżej zdjęcie aktorki (Margot Robbie) w scenie, z której pochodzi figurka. Figurkę można posadzić w takiej pozie.

zdjęcie z internetu
Harley przyjechała w swoim filmowym, więziennym uniformie i mięciutkich kapciach. Jak wszystkie figurki Hot Toys, przywiozła ze sobą również dodatkowe dłonie i akcesoria pochodzące z tej sceny: stojak, tło, filiżankę ze spodeczkiem, książkę, telefon komórkowy i łóżko.
Poniżej przedstawiam pierwsze zdjęcia Harley, wykonane zaraz po rozpakowaniu.










Obecnie moja kolekcja Hot Toys liczy 4 sztuki, z czego 3 to kobiety, czyli niewiele się zmieniło, wciąż podobają mi się lalki, tyle, że nieco inne. 
W mojej lalkowej kolekcji tez mam niewielu facetów (2). Niby podobają mi się męskie lalki, ale kiedy przychodzi czas wyboru, a cena jest zbliżona, wybieram babki. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. niesamowita lalka!
    gratuluję z całego
    serca - wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynujące lalki, ale wolę je podziwiać u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niesamowita. Hot Toysi robią tak realistyczne te lalki/figurki, że można się pomylić i pomyśleć, że to zdjęcie żywej osoby. Gratulacje nowego nabytku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta jest bardziej podobna do pierwowzoru niż Bella.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem pod ogromnym zachwytem że lalka może wyglądać jak prawdziwy człowiek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!