WW!

Witajcie,
w ramach noworocznych postanowień, zdecydowałam, że będę częściej pokazywać na blogu moje lalki i figurki. :-) Żeby nie było tak, że od razu łamię to postanowienie, zaczynam rok o nowego wpisu. :-)  
Przedstawiam moją najnowszą obecnie figurkę firmy Hot Toys- Wonder Woman The Training Armor Version.


Diana jest figurką, która ogromnie przypadła mi do gustu, ogromnie... i zwyczajnie musiałam ją mieć.


Na rynku są obecnie 4 figurki Hot Toys przedstawiające Wonder Woman-3 z rootowanymi włosami i 1 z moldowanymi. Wybrała tę ostatnią z powodu face moldu, który jest bardziej podobny do Gal Gadot niż twarz pierwszej figurki WW. Drugim powodem są kłopoty jakie kolekcjonerzy HT maja z ich rootowanymi włosami. Bardzo trudno je ułożyć tak aby dobrze wyglądały.


WW przywiozła sporo dodatków: miecz, tarczę, stand do miecza, dodatkowe dłonie, dwa rodzaje karwaszy, stojak, tło, łuk i strzały, dodatkowa bransoletę.






Figurka ma 17 punktów artykulacji i ładnie pozuje, również w scenach walki. :-)








Moja kolekcja figurek Hot Toys rośnie, obecnie mam 3 sztuki i kolejna już do mnie jedzie.
Zachwyca mnie malunek ich twarzy i podobieństwo do oryginału. Ceny zachwycają mnie znacznie mniej, ale tak to już jest. Nie można mieć wszystkiego. :-) 

Pozdrawiam i życzę wszystkiego lalkowego w Nowym Roku! :-)


Komentarze

  1. to jedne z niewielu lalek,
    nad którymi zachwyt tylko
    rośnie, nie maleje - jako i
    pragnienie posiadania :)

    wspaniale, że Ją masz - już
    się nie mogę doczekać cdn.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jest doskonała, mimo wmoldowanych włosów, co na zdjęciu wcale nie rzuca się w oczy. Dodatki też zachwycają. Aż trudno uwierzyć, że ma tyle punktów artykulacji, bo nie widać stawów. Wielkie uznanie dla twórców, no i wielka ochota zobaczenia jej na żywo.
    Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały nabytek! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, robi wrażenie. dopracowane detale i szczegóły. I ta figurka ma artykulację?? :O Gdzie? Nic nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie dech zapiera! Jest doskonała! Wszystko mi się w niej podoba, oprócz ceny! Gdybyś mogła, to pokaż nam jej możliwości artykulacyjne...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!