Poppy Parker Bossa Nova Love!

W dzisiejszym wpisie przedstawiam jedną z moich najnowszych lalek, Poppy Parker 2019 W Club Registration Upgrade Doll. Lalka przyjechała do mnie pod koniec zeszłego roku, jest to piękna brunetka z ciałem Poppy Parker 1.5 w kolorze Hungarian.



Mam wielką słabość do Poppy w wersji ciemnowłosej, a ta mam również grzywkę, co jest dość rzadkim fenomenem w świecie Poppy. Od momentu kiedy zobaczyłam jej zdjęcia promocyjne wiedziałam, że muszę ją mieć u siebie.



Bardzo cieszy mnie, że IT nie żałuje swoim lalkom biżuterii i akcesoriów. W porównaniu z najnowszymi Silkstone Barbie, które nie maja prawie żadnych dodatków, Poppy ma ich całkiem sporo.




Bardzo lubię to wcielenie Poppy i cieszę się, że udało mi się ją zdobyć. Nie jest to moja ostatnia lalka z tej serii. Jedna ciemnowłosa ślicznotka czeka jeszcze na swoją kolej nierozpakowana w swoim pudełku. :-)

Komentarze

  1. Ależ nam serwujesz niespodzianki! Co jedna, to piękniejsza! Super jest ta Poppy i masz rację, ciemnowłosa z grzywką...rzadko spotykana i szczególna! Obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze do mnie zajrzysz i coś przypadnie Ci do gustu. :-)

      Usuń
  2. Popki jeszcze żadnej nie mam (za wysokie cenowe progi) ale właśnie marzyła mi się czarnula i jak zobaczyłam tą Twoją, to przepadłam-dokładnie taka, ideał !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poppy to niebezpieczne lalki ;-) bardzo łatwo zacząć je zbierać, a jedna nigdy nie wystarcza. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!