Booska Sooki!

Witajcie, 
wracam do blogowania z nową ślicznotką.
W ostatnich tygodniach w moim zbiorze nastąpiły dość spore zmiany. Kilka lalek wyjechało do nowych domów, kilka innych zawitało w moje progi. 
Dziś przedstawiam jedną z nowoprzybyłych- Dynamitkę Sooki z serii Electro Pop. :-)


Sooki przyjechała do mnie naga, bez oryginalnych ciuszków, stąd stylizacja mojego pomysłu.










Lalka przyjechała do mnie od mojej "lalkowej" koleżanki- dziękuję Ci Gosiu za tę uroczą lalunię.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :-)

Komentarze

  1. ładniutka, ładniutka! kolor usteczek
    wespół z włosami fajnie uzupełnia
    mocny przecież look z smokey eyes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Sooki ma bardzo wyrazisty makijaż, ogólnie taka raczej charakterna z niej dziewczyna :-)

      Usuń
  2. Bardzoładna stylizacja. Ogromnie podobają mi się jej włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma dziewczyna klasę :) nie da się ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma :-) szkoda, że nie przyjechała w oryginalnym ciuszku, ale nic to, dobierze się jej coś fajnego :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!