Zaradny czy złodziej?!

Witajcie, przekonałam się dzisiaj, że zdarza mi się robić fajne zdjęcia. Może nawet bardzo fajne. Gdyby takie nie były, czy ktoś chciałby je podkradać z mojego ogłoszenia na olx?

 Tak, widziałam już lalki bez butów lub głowy w supermarkecie, a teraz przyszła pora na taką "zaradność" z Internecie. Nie sądziłam, że kiedyś ktoś ukradnie zdjęcie z mojego aktualnego ogłoszenia i umieści, na tym samym portalu, jako startowe zdjęcie swojej lalki. Koniec świata!
Ale to jeszcze nie koniec. Kiedy zwróciłam temu jegomościowi uwagę, umieścił na moim zdjęciu podpis z nazwą lalki (z błędem) i odpisał, że zdjęcia znacznie się różnią. :-))) Napisaliśmy do niego ponownie i zobaczymy jak ta śmieszna sprawa się skończy. Co za ludzie! :-)

A teraz pokażę Wam zdjęcia zupełnie innej lalki, dawno nie było jej na moim blogu- oto moja  Summer w stylizacji "praskiej"- nie mylić ze stolicą Czech!


Pozdrawiam serdecznie!


Komentarze

  1. Piękna z nich para:)
    A co do zdjęć...dokładnie to samo i też z olx mi się zdarzyło. Szukając lalek spotkałam swoje zdjęcie na ogłoszeniu ze sprzedażą lalki. Napisałam i zwróciłam uwagę, że miłoby było zapytać się o możliwość wykorzystania. Na szczęście pani z ogłoszenia była do dogadania:) - przeprosiła i skasowała zdjęcie. Jakby było inaczej to sama nie wiem .
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są dziwni, ale ważne, że udaje się takie sytuacje załatwić z moderatorami olx. :-)

      Usuń
  2. Bezczelny i sprytny, powinien Ci odpalić prowizje ze sprzedaży;)
    Praska stylistyka w punkt:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezczelny to mało powiedziane! Serio, ja byłabym zawstydzona, a on w zaparte...

      Usuń
  3. Sliczna sesje zrobilas!!! Lalunia jest cudna w praskiej stylizacji <3

    Co do kradziezy zdjec to sama nie wiem co napisac... Na pewno jest to smutne ze ktos nawet nie zapyta... dodatkowo upiera sie ze to jego... Problem moze sie pojawic i przykra niespodzianka kiedy sliczna lalka ze zdjecia rozpakowana przez osobe ,ktora ja kupila okaze sie jakims trupkiem... Zycze powodzenia w zalatwieniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udało się sprawę załatwić, ten człowiek zmienił zdjęcie startowe! Pozdrawiam serdecznie! :-)

      Usuń
  4. panienka z Pragi, kawaler z Młocin?
    bardzo lubię męskie nakrycia głowy
    u kobitek - zwłaszcze wszelkiego
    rodzaju kaszkiety :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale sama nie noszę :-)

      Usuń
    2. Na Młocinach mężczyźni nie noszą takich muszek;) ale po bliższym przyjrzeniu się, muszę stwierdzić, że mój mąż ma bardzo podobna koszulę:D

      Usuń
  5. Miałam taką samą sytuację. Od razu napisałam do administracji Olx ze wskazaniem linku do swojego zdjęcia i aukcji oszusta. Fałszywa aukcja została szybko usunięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to trochę trwało, ale już jest OK :-)

      Usuń
  6. pewnie jakiś bachor...
    Bd miał problem jak sprzeda coś czego nie ma na zdjęciu hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z języka jakim się posługiwał w odpowiedziach wnoszę, że to raczej dorosły :-) Niestety, ludzie są dziwni, w każdym razie niektórzy :-)

      Usuń
  7. Ludzie a raczej ich zachowanie zwyczajnie zaczyna mnie coraz mniej dziwić, co nie znaczy, że mnie nie drażni i denerwuje! Pracuję z ludźmi i nieraz zdarzają się takie łosie... prawdziwe łosie proszę o wybaczenie :-)
    Za to parka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ludzie są dziwni i, co gorsza, jest sporo nieuczciwych- a robią to dla niewielkiego zarobku...
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  8. Ech... Jak mnie denerwują ludzie którzy uważają, że zdjęcie to coś co można sobie przywłaszczyć bez konsekwencji... Lalka piękna, pasuje jej ten praski look :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa-ta lalka ma coś w sobie, ale nie mam pomysłu na jej stylizację :-)

      Usuń
  9. No nie!!! Beret w stylu burberry mnie rozłożył na łopatki!!!!!! Skąd go masz? z jakiego jest zestawu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgaduję, że pochodzi od My Scene, ale trafił do mnie przypadkowo i nie wiem od jakiej lalki pochodzi.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

4 razy Blythe!

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!