Przejdź do głównej zawartości

Zaradny czy złodziej?!

Witajcie, przekonałam się dzisiaj, że zdarza mi się robić fajne zdjęcia. Może nawet bardzo fajne. Gdyby takie nie były, czy ktoś chciałby je podkradać z mojego ogłoszenia na olx?

 Tak, widziałam już lalki bez butów lub głowy w supermarkecie, a teraz przyszła pora na taką "zaradność" z Internecie. Nie sądziłam, że kiedyś ktoś ukradnie zdjęcie z mojego aktualnego ogłoszenia i umieści, na tym samym portalu, jako startowe zdjęcie swojej lalki. Koniec świata!
Ale to jeszcze nie koniec. Kiedy zwróciłam temu jegomościowi uwagę, umieścił na moim zdjęciu podpis z nazwą lalki (z błędem) i odpisał, że zdjęcia znacznie się różnią. :-))) Napisaliśmy do niego ponownie i zobaczymy jak ta śmieszna sprawa się skończy. Co za ludzie! :-)

A teraz pokażę Wam zdjęcia zupełnie innej lalki, dawno nie było jej na moim blogu- oto moja  Summer w stylizacji "praskiej"- nie mylić ze stolicą Czech!


Pozdrawiam serdecznie!


Komentarze

  1. Piękna z nich para:)
    A co do zdjęć...dokładnie to samo i też z olx mi się zdarzyło. Szukając lalek spotkałam swoje zdjęcie na ogłoszeniu ze sprzedażą lalki. Napisałam i zwróciłam uwagę, że miłoby było zapytać się o możliwość wykorzystania. Na szczęście pani z ogłoszenia była do dogadania:) - przeprosiła i skasowała zdjęcie. Jakby było inaczej to sama nie wiem .
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są dziwni, ale ważne, że udaje się takie sytuacje załatwić z moderatorami olx. :-)

      Usuń
  2. Bezczelny i sprytny, powinien Ci odpalić prowizje ze sprzedaży;)
    Praska stylistyka w punkt:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezczelny to mało powiedziane! Serio, ja byłabym zawstydzona, a on w zaparte...

      Usuń
  3. Sliczna sesje zrobilas!!! Lalunia jest cudna w praskiej stylizacji <3

    Co do kradziezy zdjec to sama nie wiem co napisac... Na pewno jest to smutne ze ktos nawet nie zapyta... dodatkowo upiera sie ze to jego... Problem moze sie pojawic i przykra niespodzianka kiedy sliczna lalka ze zdjecia rozpakowana przez osobe ,ktora ja kupila okaze sie jakims trupkiem... Zycze powodzenia w zalatwieniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udało się sprawę załatwić, ten człowiek zmienił zdjęcie startowe! Pozdrawiam serdecznie! :-)

      Usuń
  4. panienka z Pragi, kawaler z Młocin?
    bardzo lubię męskie nakrycia głowy
    u kobitek - zwłaszcze wszelkiego
    rodzaju kaszkiety :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale sama nie noszę :-)

      Usuń
    2. Na Młocinach mężczyźni nie noszą takich muszek;) ale po bliższym przyjrzeniu się, muszę stwierdzić, że mój mąż ma bardzo podobna koszulę:D

      Usuń
  5. Miałam taką samą sytuację. Od razu napisałam do administracji Olx ze wskazaniem linku do swojego zdjęcia i aukcji oszusta. Fałszywa aukcja została szybko usunięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku to trochę trwało, ale już jest OK :-)

      Usuń
  6. pewnie jakiś bachor...
    Bd miał problem jak sprzeda coś czego nie ma na zdjęciu hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z języka jakim się posługiwał w odpowiedziach wnoszę, że to raczej dorosły :-) Niestety, ludzie są dziwni, w każdym razie niektórzy :-)

      Usuń
  7. Ludzie a raczej ich zachowanie zwyczajnie zaczyna mnie coraz mniej dziwić, co nie znaczy, że mnie nie drażni i denerwuje! Pracuję z ludźmi i nieraz zdarzają się takie łosie... prawdziwe łosie proszę o wybaczenie :-)
    Za to parka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ludzie są dziwni i, co gorsza, jest sporo nieuczciwych- a robią to dla niewielkiego zarobku...
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  8. Ech... Jak mnie denerwują ludzie którzy uważają, że zdjęcie to coś co można sobie przywłaszczyć bez konsekwencji... Lalka piękna, pasuje jej ten praski look :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa-ta lalka ma coś w sobie, ale nie mam pomysłu na jej stylizację :-)

      Usuń
  9. No nie!!! Beret w stylu burberry mnie rozłożył na łopatki!!!!!! Skąd go masz? z jakiego jest zestawu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgaduję, że pochodzi od My Scene, ale trafił do mnie przypadkowo i nie wiem od jakiej lalki pochodzi.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wreszcie chłopak i 2 lata blogowania!

Witajcie,  przyszedł czas na mały jubileusz mojego bloga. Pierwszego dnia Świąt będę obchodzić 2 rocznicę mojego dzielenia się z Wami moimi lalkowymi, i nie tylko, przemyśleniami. Zależało mi aby z tej okazji pojawiła się tutaj jakaś specjalna lalka. Lalka inna niż wszystkie inne, wyjątkowa. Najlepiej jakiś nowy okaz w moim zbiorze.  Wybrałam jego.  Dlaczego?  Ponieważ jest to mój długo wyczekiwany pierwszy Paul od Pedigree.

Za dużo czy za mało?!

Mam ostatnio kryzys lalkowy!  Zebrałam sporą gromadkę różnych "okazów" i zaczęłam myśleć, że chyba znów jest ich za dużo. Wszystkie ładne, lubiane,... a ja jakoś mam ich dość. Z drugiej strony przeglądam oferty sprzedażowe i ciągle jakaś nowa lalka budzi moje zainteresowanie. Chyba jestem bardzo niestała w uczuciach do lalek. Prawie żadna nie może być u mnie spokojna. Oczywiście są wyjątki od tej reguły. Aktualnie, największy entuzjazm wzbudzają we mnie Blythe.  Zwłaszcza ta najnowsza. 

Jest!

Witajcie,  mam w swoim zbiorze nowego chłopa. I to jakiego! W tym tygodniu, po kilku dniach oczekiwania, przyjechał z Francji Sebastien Havoc: Brother in Arms od Integrity Toys. Chłopak wpadł mi w oko na ebayu i przy odrobinie szczęścia udało mi się go zdobyć. :-)