Dal i konik!

 Moja pierwsza Dal zmieniła fryzurę... właściwie nabyłam jej 3 peruczki na zmianę. Myślałam, że Dal zostanie blondynką, 2 peruki, które na zdjęciach podobały mi się najbardziej były właśnie blond. Kiedy przyjechały, przymierzyłam i najbardziej polubiła tę ciemną. Teraz moje 3 wielkogłowe ślicznotki mają ciemne włosy. :-)


Mam sentyment do tej Dalki. Zakupiłam ją równie okazyjnie co niespodziewanie na naszym allegro od kolekcjonerki, od której kupiłam też moją pierwszą Byul. Radość była ogromna. :-)


Dal większość swojego lalkowego życia w mojej witrynie spędziła w stockowych ciuszkach. Teraz postanowiłam przebrać ją w coś wygodniejszego. ;-)



Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja zielonooka ślicznotka. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. zielonookiej ładnie z ciemną grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Ładnie, ale już ją przestylizowałam, teraz jest blondynką z burzą włosów. :-)

      Usuń
  2. Milusio wygląda z ciemnymi, gładkimi włoskami. Ciuszki są słodziutki, zwłaszcza rajstopki, takie cieplutkie.
    Też mam takiego konika. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konik trafił do mnie przypadkowo i został na zawsze :-) Fajnie wygląda z lalkami :-)

      Usuń
  3. Jaka ona słodka w tej fryzurce i ubranku :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!