Nowe szaty PukiFee!

Witajcie,
ostatnimi czasy moja kolekcja żywiczek powiększyła się o nową lalkę, a ja nie miałam jeszcze weny żeby zrobić jej rozsądne zdjęcia.  Ale dziś, kiedy przyjechały ubranka dla maluchów, z zapałem chwyciłam za aparat. Oto dwa z kompletów, którymi teraz dysponują Pukisie.
Modelki: ruda Ante i blond Mio. :-)


Uwielbiam te lalunie, są dwie i maja więcej ciuszków niż FR-ki i Blythe razem wzięte. :-)


Ante nosi teraz rudą peruczkę, tak mi bardziej pasuje. :-)






Mio przymierzyła komplecik kupiony na jesień. :-)







Obie lalunie wydają się być zadowolone  i wdzięcznie pozują w nowych strojach. :-)


Pozdrawiam w imieniu moich PukiFee i własnym i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. Słodziaki prawdziwe. Czy ciuszki np. od Evi na nie pasują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, są wyższe i masywniejsze, trzeba je odziewać na miarę. Pasują na nie też ciuszki Lati Yellow. :-)

      Usuń
  2. cudownie się maluchy prezentują,
    nie dziwię się, że tak Je hołubisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają potencjał, z żywiczek preferuję właśnie ten rozmiar. :-)

      Usuń
  3. Rozkoszne te małe panienki :-) Ubranka są naprawdę ślicznie wykonane i bardzo im pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, istnieje cały "przemysł" produkujący ciuszki, buty i inne rzeczy dla tych lalek. :-)

      Usuń
  4. Rozbrajają i wręcz rozczulają mnie ich oczęta. Cudowne są !
    Śliczne maja buciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy można wymieniać, właśnie myślę nad kolorem oczu dla Ante, ten brązowy nie do końca mi pasuje.

      Usuń
    2. Oj nie, właśnie ona ma cudowniejsze od Mio. Mają jak dla mnie większą głębię i skrywają tajemnicę.

      Usuń
  5. Jakie ślicznotki! I mają słodkie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze panny. Antusia w rudych włoskach jest po prostu cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne ;) jak małe elfki ;)
    Na żywo muszą być jeszcze bardziej rozbrajające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne panienki. Mają takie słodkie buźki. Ciuszki też mają śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać pukisie, kojarzą mi się z malutkimi ślicznymi elfikami:) Cudowności po prostu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!