Belle!

Witajcie,
nie przypuszczałam, że kiedyś to napiszę, ale ... kupiłam sobie porcelanową lalkę!
Pełna nazwa mojej nowej lokatorki to Disney Princess Belle Porcelain Doll Collector Brass Key Beauty & The Beast. Lalka pojawiła się na rynku w 2002 roku.


Belle jest lalką 16-calową. Miałam już nie kupować dużych lalek, ale nie mogłam się jej oprzeć.
Mimo, że trafiła do mnie używana, była w nadspodziewanie dobrym stanie. Nieco brudna, ale magiczna gąbka dała radę i buźka lalki jest jak nowa.


Belle ma na sobie oryginalny strój: sukienkę, halkę i stylowe pantalony. Sukienka była początkowo poplamiona, ale zwykłe pranie zdziałało cuda. Sama nie mogę w to uwierzyć, ale plama zniknęła całkowicie.


Mam podejrzenie, że lalka została pierwotnie kupiona do zabawy dla dziecka i nie znalazła uznania w oczach właścicielki lub była niechcianym podarunkiem dla osoby dorosłej. Ma już swoje lata, a raczej niewiele była używana.



Belle dostała stojak i zdobi teraz moją lalkową witrynę. Tracę już nadzieję, że kiedyś rozstanę się z dużymi lalkami. Ledwie sprzedam jedną, a już następna pcha mi się ręce. :-)

PS. Przedstawiam mój inny, nieco nielalkowy nabytek. ;-) Taki oto 25-centymetrowy kapitan budzi mnie od niedawna. :-)



Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie! :-)

Komentarze

  1. a ja nie sądziłam, że kiedykolwiek
    to przeczytam u Ciebie :)
    panienka mignęła mi kilka razy
    w necie - ale właśnie rozmiar
    nie raz pociąga inną razą odstręcza ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdziwiona, że ją mam :-) to nie jest lalka w moim stylu, ale nie mogłam się jej oprzeć.

      Usuń
  2. Śliczna Bellusia. A budzik w prosty fantastyczny, zwłaszcza dla wielbicieli Lego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bella śliczna, ale jak dla mnie Lego-kapitan wygrywa post :) Cuuuudny. Potworki by mi na bank zabrały :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cię ale superancki, zbajerowany ludek lego :) Gdzie takie zegarki sprzedają? :D LAlka ładna , chociaż przyznaję się, że nie mój rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że Belle jest wyjątkowo urodziwa i wcale Ci się nie dziwie, że ją kupiłaś. ;) Porcelanki to jedyne lalki poza Barbie, które mogłabym zbierać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, świetny budzik! Pewnie nawet jak rano budzi i przerywa słodkie sny, to trudno się pogniewać na takiego zabawnego Jacka z Lego ;D A Bella wyjątkowa, pierwszy raz taką widzę, gratuluję nabytku i sukcesu z odświeżeniem laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta Bella i wygląda jak nowa! Budzik bezapelacyjnie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!