Jesień!

Witajcie,
nadeszła jesień i moje Blythe wskoczyły w coś cieplejszego. Jeansy, sweterki, jesienne butki- tego im było trzeba. 
Dziś pokarzę moja Annie w zupełnie nietypowej stylizacji. Laleczka zwykla zdobi moja Blythe'ową półkę w sukieneczkach, dziś prezentuje bardziej sportowy/"casualowy" look. :-)


"Pan Owca" jak zwykle towarzyszy swojej lalkowej opiekunce. Wspiera go w tym nowy miś. :-)





Annie była moją pierwszą Blythe, jest też moim pierwszym "customem"(autorstwa Nory Hola). Wszystkie następne Blythe'owe zakupy były konsekwencją pojawienia się u mnie tej ślicznotki.


Pozdrawiam i życzę miłego, słonecznego weekendu! :-)

Komentarze

  1. Annie Wygląda przeuroczo. Fryzurka jest świetna. Te koczki, chusteczka. Pomimo spodenek nie straciła nic ze swojej dziewczęcej subtelności. Wręcz przeciwnie ta stylizacja jeszcze bardziej podkreśla jej urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza luzara! moje dwie dynieczki
    przesyłają moc uścisków Twoim :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny piegusek i bardzo jej pasuje taki codzienny styl, a Pan Owca na smyczy zdobył moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. She looks so adorable :-). I love the sheep :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i komentarze :-) Moja Annie to zupełnie specjalna (dla mnie) lalka-moja pierwsza Blythe. Z tego powodu zajmuje specjalne miejsce w moim zbiorze. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!