MTM!

Witajcie,
udało mi się wreszcie znaleźć czas żeby odzyskać listę obserwowanych blogów. Kilka tygodni temu przypadkowo ją usunęłam. Pewnie nie wszystkie jeszcze wróciły na miejsce, ale teraz będzie już z górki.
Ten wrzesień jest dla mnie miesiącem bez lalek. To dość nietypowe dla mnie, we wrześniu mam urodziny, więc zawsze była okazja do zakupów. W tym roku jakoś nie mogę się na żadną lalkę zdecydować. Przeglądam oferty na ebay'u, obserwuję niektóre, ale póki co nic nie kupiłam.
Ale nie porzuciłam mojego stadka całkowicie. Od czasu do czasu zaglądam do witryny i przebieram niektóre z moich ślicznotek.


Ta Barbie trafiła do mnie naga, więc stanowi doskonałą modelkę do prezentacji odzieży. Lubię ją przebrać w coś nowego. 
Już tak mam, że jeśli kupię lalkę w oryginalnym ciuszku, raczej w nim zostaje. Wszystkie moje Poppy nie były nigdy przebierane. 
Wyjątek stanowią Blythe. Ich oryginalne ciuszki zupełnie mi się nie podobają, dlatego Blythe zawsze dostają nowe ciuszki szyte na miarę. Nie przeze mnie niestety, brak mi umiejętności. :-)


Dzisiejsza stylizacja trafiła do mnie od znajomej, która sprowadziła ją z etsy dla swojej lalki, ale zmieniła zdanie i ciuszek teraz cieszy moje FR i Barbie.


Lubię te ciałka MTM i czekam na ich wersję "curvy", na pewno chętnie dołączę taką lalkę do zbioru. Czytałam na FB, że wkrótce możmy się takich spodziewać u lalek w wersji playline.
 Swoją drogą, nie wszyscy lubią Barbie z "wystającymi stawami". Moje nie-lalkowe koleżanki uważają te stawy za brzydkie i  wzdychają do Barbie z lat 90-tych ze zginalnymi na klik nogami.





Moja Barbie już wróciła na skuter, który przejęła od Blythe. Dosiada go stylowo wystrojona w tę sukieneczkę.
 Ja też uciekam.

Miłego dnia! :-)



Komentarze

  1. Barbie is beautifully styled! It's a lovely dress :-). Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślwietna sukienka ;)
    A co do stawów, to chyba podzielam zdanie Twoich koleżanek ;) stawy mtm są wg mnie dość dziwaczne i gdybym miała taką lalkę pewnie ubierałabym ją w długie spodnie i rękawy. ;) jednak trzeba przyznać, że dzięki nim lalki te pozują jak ludzie, więc gra jest warta świeczki. Ja sama również wychowałam się na "ukrytych zawiasach" i stawy "na śrubkę" widziane np u lalki którejś z koleżanek zawsze wydawały mi się troszkę dziwne. Jestem pewna, że ciałko mtm nie przypadłoby mi wtedy do gustu... ;) dziś to co innego- jako kolekcjoner mam do tego typu udziwnień bardziej otwarte i ciekawskie podejście. Ale mimo to lalki made to move nadal nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię jak lalka umie przybierać bardziej "wyciumkane" pozy, więc mtm uważam za fajne, ale że Barbiowych nie zbieram to długo nie miałam takiego cuda w domu, ale Pullip MIO Moccha sprawiła, że nabyłam pasującą kolorem pannę na dawcę ciała. Na razie jeszcze ma głowę, ale niedługo już ją straci, ale trzeba przyznać, że jestem zadowolona z jej ruchomości :D Twoja panna ślicznie w tej sukience wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, że stawy nie wyglądają ładnie, ale możliwości pozowania wynagradzają ten mankament. Nie wiem dlaczego nie u wszystkich lalek stawy funkcjonują dobrze. U mojej stawy łokciowe nie dają się przesunąć, boję się użyć siły, żeby nie złamać rączki. I tak mam MTM i nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja laluszka ma śliczne włoski :-) takie sypkie i puszyste. Moja pochodzi jeszcze z pierwszej serii tych lalek i ma gluta w głowie, wskutek czego niestety włosy stały się lepkie. Nie mam kiedy się nimi zająć, zrobiłam jej jedynie ciasną fryzurkę. Kiedyś jednak będę musiała się za to wziąć, bo aż żal lalki. Dobrze, że wreszcie Mattel przejrzał na oczy i usuwa pomysł z glutem w lalkowych głowach. To był chyba najgorszy z mattelowskich pomysłów. Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś za coś, tak jak ze wszystkim :-) Myślę jednak, że artykulacja mtm przewyższa każdy mankament! Dla mnie Made To Move to jedna z najfajniejszych lalek! Twoja blondyneczka jest prześliczna w tej sukieneczce!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wzdycham do ciałek mtm. Nie wszystkie buzie mi się ich podobają, ale ciała i owszem 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna blondynka w fajnej sukience. Zupełnie nie wadzą mi te stawy , dają sporo możliwości:0

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!