Piękna Catty!

Witajcie,
w moim domu zagościła ostatnio lalka, która stanowi swego rodzaju powrót do mojej lalkowej przeszłości, jest nią Catty Noir z serii Monster High:
 Linia: Signature Dolls
Wydanie: 13 września 2013
Numer modelu: Y7729


Catty trafiła do mnie niespodziewanie, w momencie kiedy już nie szukałam lalek MH, prawie kompletna (brak mikrofonu) i bardzo ładna. Nie sądziłam, że lalka MH może mi się jeszcze spodobać. ;-) Tej się udało.


Ile lalek liczy teraz moja kolekcja MH? Jedną sztukę! Ale za to bardzo lubianą i odjazdowo wystrojoną. :-)








Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie, a moja Catty pozdrawia Wasze Monsterki! ;-)

Komentarze

  1. Sliczna <3 Gratuluje :)

    Ja rowniez bardzo ja lubie i mam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko jedną, ale sytuacja może być rozwojowa ;-)

      Usuń
  2. Też ją mam :):) Trudno oprzeć się takiej kocicy !!! Moja miała zupełnie inne buty...... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mi się trafiła w świetnym stanie, miałam szczęście. :-)

      Usuń
  3. Kicia z pazurem. Nawet całkiem fajnie jej w różach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Monsterki, choć nie planowałam ;-) Twoja jest urocza w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Monsterki, mam ich dużo :) Wszystkie Was pozdrawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna. U mnie monsterki siedzą w pudle i czekają na lepsze czasy. ale lubię ja bardzo za tę różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię pudeł, mój lalkowy zbiór stoi w witrynie. ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!