Rita!

Witajcie,
z nadejściem jesieni rzuciłam się w wir lalkowych przebieranek. Na pierwszy ogień poszły Blythe. Wszystkie dziewczyny dostały jakieś modne lalkowe dodatki odpowiednie na tę porę roku.


Jedna z moich ulubienic, Rita, zamieniła sukienkę na ogrodniczki, T-shirt, modne botki i czapę. Nie pogardziła też pasującą apaszką.


Rita jest lalką stworzoną do noszenia nakryć głowy. Ma piękne, gęste włosy, ale bez czapy to nie jest to. Za to każdej czapeczce wygląda super.




Ogrodniczki dla moich dziewczyn uszyła Marzena (Makarrena). Są bardzo ładnie wykonane. Wszystkie czapy, które noszą moje Blythe są mojego autorstwa.


Rita dostała ostatnio własnego psa. :-) Wcześniej nie lubiłam takich zwierzaków, ale uważam, że do Blythe bardzo pasują.




W imieniu Rity i własnym dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.


Komentarze

  1. czapelindy to zawsze fajny dodatek!
    podziwiam - mnie by się nie chciało
    dziergać na takie obwody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ten rozmiar, pewnie dlatego, że Blythe fajnie w nich wyglądają. Swoją drogą, muszę coś zrobić na maluchy. :-)

      Usuń
  2. Cudna czapusia z sówkami i piesio słodki. Razem wyglądają uroczo, tzn. Rita i piesek, nie czapka. Będę miała teraz dużo czasu, bo choróbsko mnie dopadło i mam tydzień zwolnienia, to muszę pomyśleć o ciepłej garderobie dla moich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zdrówka :-) Ja też zaniemogłam, niestety :-/ Taka pora roku.

      Usuń
  3. Super czapa. Trzeba przyznać, że wygląda w niej super :) Blythki mają takie duże główki, że fajnie wyglądają różnego rodzaju dodatki na czapusiach. Rita urocza wielce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka ślicznie ubrana, ale to pieseł skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie przepadałam za tymi zwierzakami, ale teraz mam ich kilka, wszystkie "należą" dla Blythe.

      Usuń
  5. Panienka jest prześliczna i ten piesek! Super! W czapeczce panienka wygląda świetnie a ogrodniczki ma obłędne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!