Zjawiskowa Emma Jean'e Icy Lace!

Witajcie, 
dziś prezentuję nową gwiazdę mojej kolekcji. Lalkę wyjątkowo urodziwą, która trafiła mi się wyjątkowo niespodziewanie. Nie planowałam tego zakupu, ale jeden skok na ebay'a, zwycięska licytacja, nieco stresu... i jest.
Deja Vu Emma Jean's Icy Lace. :-)


Dla pamięci, kilka informacji o lalce ze strony producenta:
  • Dressed doll
  • Face includes hand-painted details
  • Fine quality vinyl and hard plastic
  • Déjà vu head sculpt
  • 16" Déjà vu™ body
  • Cameo skin tone
  • Painted green eyes with applied black eyelashes
  • Medium Brown rooted saran hair
  • Ice blue/silver sequin lace dress
  • Ice blue gloves
  • Bead necklace
  • Nude pantyhose
  • Silver faux leather shoes
  • Bead earrings
  • Stand
  • LE 300


Lalka jest tak śliczna, że nie mogłam wybrać kilku zdjęć, musiałam umieścić ich dożo. :-)


Emma dołączyła do moich 2 Deja Vu i ... nie przyjechała sama. Przywiozła ze sobą uroczą koleżankę. :-)



Bardzo podoba mi się kreacja Emmy, jest bardzo strojna i bardzo elegancka. Jestem też zadowolona z faktu, że lalka ma swoją wyjątkową, dodatkową maskę.










Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :-)

Komentarze

  1. zapada w pamięć, taaak... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo podobają mi się jej oczy. Chociaż tego typu lalki to nie to co mieszka u mnie w domu, ale z przyjemnością takie piękności podziwiam u innych. Gratulacje tak cudnego nabytku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwa piękność. Można ja oglądać w nieskończoność. Nie cierpię pudełek, ale gdybym ja miała, to bym chyba zakupiła klosz. Wydaje się taka krucha i delikatna. Cudne ubranko potęguje to uczucie ciągłej o nią troski i chęci ochrony. Gratuluje tak niezwykłej lalki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna, wspaniała panna w Twoim Zbiorze! Jej twarz jest niesamowicie piękna! Strój marzenie i te sandałki! Boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarze :-) Ta Emma trafiła do mnie niespodziewanie. Nie planowałam zakupu lalki, a co dopiero lalek( kupiłam od tego sprzedawcy 2). Ale kiedy ją zobaczyłam, zapomniałam, że chciałam sprzedawać swoje duże lalki i kupiłam ją. Tak zwyczajnie wpadła mi w oko. :-) Nie żałuje, jest bardzo piękna. Na żywo lepsza niż na zdjęciach. :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Wooooowwww !!!!!!!! Cudowna posągowa piękność !!!!!!
    Gratuluje nabytku tym bardziej, ze nie planowanego :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna lalka! W tej kreacji wygląda zjawiskowo. Zachwycam się detalami sukni, biżuterią, bucikami, staranny upięciem włosków, pięknie zdobioną maską.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!