Sunny Slickers!

Witajcie,
w dzisiejszej nocie przedstawiam moją najnowszą lalkę, tegoroczną Poppy Parker Sunny Slickers. Długo zastanawiałam się, którą Poppy z tej kolekcji wybrać do mojego zbioru i finalnie padło na lalkę ciemnowłosą. Tak chyba musiało być, wszystkie moje pozostałe Poppy to blondynki. :-)


Kilka informacji ze strony producenta:
Sunny Slickers
Poppy Parker Dressed Doll
The Swinging London Collection
LE: 725
Przewidywany czas pojawienia się w sprzedaży: lato 2017
Head Sculpt: Poppy Parker
Ciało: Poppy 1.5
Stopy: tradycyjne stopy Poppy z artykułowanymi kostkami
Kolor skóry: FR Black
Kolor włosów: Brunette Mix
Rzęsy: tak, wklejane ręcznie
Quickswitch: brak


Udało mi się kupić tę lalkę na ebayu, w stanie NRFB. Właśnie taka mi się zamarzyła, lubię lalki ze wszystkimi dodatkami.


Bardzo podoba mi się pudełko Poppy; przez tydzień lalka była zamknięta w pudle, a i tak mogłam na nią zerkać przez szybkę "budki telefonicznej".


A tak wyglądała Poppy zaraz po rozpakowaniu i założeniu obuwia i biżuterii.


Sunny Slickers, podobnie jak inne lalki z serii Swinging London, ma ciekawy stojak, ozdobiony motywem flagi Zjednoczonego Królestwa.


Lalka przyjechała z parą stylowych kaloszy, płaszczykiem przeciwdeszczowym i parasolem, który można rozłożyć lub złożyć jak normalną parasolkę przeznaczoną dla ludzi. Ma tez dodatkowa parę dłoni, które umożliwiają trzymanie parasola.


Poppy ma delikatną, kwiatową biżuterię dobraną do motywu, który zdobi jej płaszczyk.




Wśród akcesoriów ma dwa paski: pomarańczowy do sukienki i biały do płaszcza.



Lalka ma brązowe włosy z delikatnymi pasemkami i równie delikatny makijaż. Nie jestem zwolenniczką różowych ust u lalek, ale ta Poppy ładnie prezentuje się z "pomadką" w tym kolorze.











Sunny Slickers jest moją Poppy numer 5, to już spora grupka i raczej na tym się nie skończy. Bardzo lubię te nabzdyczone ślicznotki. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Komentarze

  1. Congratulations with this beautiful doll! I love this Poppy, and the accessories (that umbrella!!!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot, I was kind of hesitant not being sure which one to pick, but finally I opted for this beauty and that was a splendid choice. I love all about her, she's everything. :-)

      Usuń
  2. Jest przepiękna! Ma wspaniały strój i dodatki! Wszystko razem urzeka tak, że aż brak słów, by to wyrazić! Gratuluję udanego zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh, Poppki są cudne. Na szczęście (dla mojego portfela) kocham je platonicznie i nie muszę zapraszać do domu. Ale uwielbiam podziwiać na zdjęciach tę naburmuszoną buzię. One zawsze są super dopracowane i te wszystkie detale strojów mnie zachwycają. Nie dziwię się, że zaprosiłaś akurat tę pannę do domu, bo kaloszki, płaszczyk i parasol są po prostu super, a i z buźki jej sympatycznie patrzy :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. róż ust PP wprost idealnie wpasował się barwą
    do całości, że o kołnierzyku nie wspomnę :)
    pierścionkowy kwiatek rozbawia, kaloszki i
    paraplui zachwyca - cudny zestaw z lalindą!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ma ten strój i dodatki, sama też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię popki, ale ta jakoś do mnie nie przemawia. Za to parasol i pudełko prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Poppy! Spojrzenie w bok, ciemne włosy, ubranko z kaloszami i parasolka, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła! Masz cud-panienkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba jej stylizacja w stylu lat 60, widać, że zadbano tu o każdy detal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny i komentarze :-) Miałam problem z wyborem tej Poppy, podobało mi się kilka lalek z tego wypustu i nie wiedziałam, którą wybrać. Stanęło na ciemnoskórej i jestem zadowolona. Moje stadko Poppy rośnie w siłę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie atrakcyjna z niej bestyjka :). Bardzo lubię poppkowaty pyszczek .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!