Alyssa w nowej stylizacji!

Witajcie,
postanowiłam ostatnio, że z okazji urodzin, kupię sobie pewną lalkę, na którą mam ochotę od dawna. Co postanowiłam, to zrobiłam. 
Lalka już do mnie jedzie i mam nadzieję, że nie będzie miała żadnych niepożądanych opóźnień. ;-)
Póki co, pozwoliłam sobie przypomnieć Wam, po raz kolejny, moją Alyssę.


Alyssa trafiła do mnie naga, ale wytrwale szukam dla niej odpowiedniego stylu. :-)









Alyssa ma bardzo ciekawą twarz, ale fotografuje się ją dość trudno. Mam nadzieję, że moja nowa lokatorka nie będzie sprawiała takich problemów. :-)

Pozdrawiam i zapraszam ponownie :-)

Komentarze

  1. Twoja Alyssa niezmiernie mnie zachwyca -
    a nowej koleżanki jestem ogromnie wręcz
    ciekawa - czy to też integritka?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego w okazji urodzin !!!! Pięknych, wymarzonych lalek !!! :)
    Alyssa jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, co tam zamówiłaś... Znając Ciebie, to będzie coś zjawiskowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O piękna panna :)
    Wszystkiego lalkowego … i nie tylko z okazji urodzin :)))))
    Bardzo jestem ciekawa nowej lokatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienkę dostała i biżuterię. Wszystkiego lalkowego z okazji urodzin. Życzę, żeby prezent dotarł jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka egzotyczna piękność zawsze rozgrzewa moje serce... przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda w tej stylizacji :) Może się nie znam, ale dla mnie tak jakby właśnie wyszła na zakupy w południowoafrykańskim mieście. I strasznie fajne ma te długie, czarne, proste włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Egzotyczna, piękna i bardzo spokojna twarz. Cudowne ma włosy i wygląda przepięknie!
    Urodziny - z tej okazji życzę samych szczęśliwych chwil - muszą obfitować w wyjątkowe podarki... bardzo jestem ciekawa tej nowej panny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :-) Moja lalka nadal gdzieś jeździ i nie wiadomo kiedy zawita do mnie... A byłam pewna, że w weekend zrobię wpis z jej udziałem. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!