Przejdź do głównej zawartości

Wiosenny image Bisou!

Witajcie,
dzisiejszego poranka zrozumiałam, że stanowczo zaniedbałam moją LTF Bisou. Lalka dostała niedawno nowy wig, sandały i kilka dodatków, a ja zupełnie nie miałam głowy żeby jej metamorfozę uwiecznić. Stąd postanowienie poprawy i mała "studyjna" sesja tego słodziaka. ;-)






Bisou z dumą prezentuje swoje nowe oblicze. :-) Bardzo lubiłam ją w wersji rudej, ale ta blond peruczka też jest niczego sobie. :-) Muszę się przyznać, że więcej ubranek mam dla PukiFee, ale za to LTF ma więcej par butów. Jest tez moją "jedynaczką", więc z nikim nie musi dzielić się swoją odzieżą i obuwiem. :-)



W imieniu własnym i Bisou, Pozdrawiam i życzę Wam miłej niedzieli! :-)

Komentarze

  1. rzeczywiście - słodziaczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. A to mała szczęściara! Nie musi się dzielić swoimi ubraniami! Jest prześliczna a wig i sukieneczka- cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić jej więcej, taka ślicznotka nie może mieć mało ciuszków na zmianę. :-)

      Usuń
  3. Słodycz się po prostu wylewa z monitora :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Śliczna. Sandałki istne cuda, jak prawdziwe. Pozdrowionka. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One naprawdę są jak prawdziwe, zapięcia, skóra itp. Bardzo mi się spodobały. :-)

      Usuń
  5. Ślicznotka :-) Wygląda, jakby zaraz się miała rozpłakać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukiereczek :) Ślicznie ubrany cukiereczek - jak to miło nie mieć wspólników do szafy z ciuszkami
    i obuwiem :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutka jak landrynka:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Baletnica i hipiska!

Witajcie, chcę dziś pokazać Wam lalki, które goszczą u mnie od jakiegoś czasu, ale do tej pory nie było okazji pokazać je na blogu. Będą to lalki firmy Zapf, Jolina Ballerina i Snow White. :-)


Tulabelle!

Witajcie, w dzisiejszym poście przedstawiam lalkę, która dość niedawno pojawiła się w moim zbiorze. Jest to piękna You Better Werk! Tulabelle z zestawu Industry Gift Set z Supermodel IT Convention z 2016 roku.

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Mam szczęście do Lagoony. Miałam już jedną kiedy podczas ostatniej bytności na targu trafiła mi się kolejna. Była ładniutka, sprawna, w kuszącej cenie... Kto by się oparł? Nie ja. :-) Zwłaszcza, że za 1zł nabyłam dla niej dodatkową sukienkę i torebkę. Wszystko to brzmi pięknie, kusząco, ale ... zawsze jest jakieś ale. Tym razem były to jej włosy. Nie były obcięte, zniszczone czy odbarwione. Były za to tak tłuste, jakby lalka wtarła sobie w nie całą kostkę smalcu.
Oto Lagoona na mojej tradycyjnej "ściance"po przybyciu do swojego nowego domu: