Gigi Grant post spóźniony!

Gigi dołączyła do mojego stadka już jakiś czas temu, ale zajęta innymi sprawami i lalkami nie miałam dla niej głowy i serca. Teraz to nadrabiam, oto ona, Gigi z serii "13 życzeń".



Moja Gigi przyjechała do mnie używana, ale w stanie "jak nowa". Przywiozła lampę, stojak i zwierzaka. Żeby ją sprowadzić do domu, po raz pierwszy przejechałam się druga linią metra. :-)


Według pomysłu producenta, Gigi to córka gina, więc moja lewituje, ... z dyskretną pomocą stojaka.


Bardzo lubię kolorystykę tej lalki. Buty, strój, włosy i cera szalenie mi się podobają. :-)


Sesja Gigi była wyjątkowa, ponieważ robiłam ja podczas częściowego zaćmienia słońca. Czego oczywiście na zdjęciach nie widać. :-)


Nie wiem czy ta lalunia się Wam podoba, ale zdecydowanie jest jedną z moich ulubionych potworzyc. :-)
Pozdrawiam :-))

Komentarze

  1. szalenie mi się podoba!
    ten dołek w brodzie, ogromne oczyska , piegi i
    uroczy nosek - moja córa też Ją ma i nie pozwala
    mi zmienić firmowego looku - więc chyba będę
    musiała upolować z odzysku, by w końcu dorwać
    te piłeczki z kucyka i założyć inne ciuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Twoją córkę, też lubię tę lalkę w oryginalnych ciuszkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna!!! oh ja bardzo lubei lalki w oryginalych strohach!!! Moja tez ma wszystko na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też z tych, co od razu lalkę przebiera i zmienia jej fryzurę, a ubranko oddaje innej lalce:) Gigi przypomina mi trochę Rochelle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeśli mam oryginalne ubranko nie zmieniam go, no chyba że bardzo mi się nie podoba- przykład Fashionistka Sporty :-)

      Usuń
  5. Kolorystyka świetna i Gigi nie ma żadnych udziwnień na ustach, czy głowie...co bardzo mi się podoba! Dołeczek w brodzie uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest urocza , ma taki zdziwiony pyszczek :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Gigi ma bardzo ciekawą kolorystykę i urocze piegi :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!