Stylowe rozterki i cudne oczy!


Kiedy byłam małą dziewczynką lubiłam lalki z bajek , zwłaszcza księżniczki, te w wyszukanych toaletach i z burzą loków. Teraz sytuacja przedstawia się inaczej, tzn. lalki znów lubię, za to księżniczki już mnie nie interesują. Co zrobić, trzeba każdej przybywającej do mnie damie dobrać nowy image. Tak też było z ostatnią lalką, która do mnie trafiła. Po wygrzebaniu ze stosu miśków prezentowała się nieszczególnie, ale te oczy...



Lalka pochodzi od Disney'a, nie wiem na pewno, ale myślę, że w poprzednim życiu była Kopciuszkiem (brud potwierdza tę tezę).
Po wyszorowaniu jej stanęłam przed dylematem : zrobić z niej księżniczkę, korzystając z sukienki, którą zdarłam z innej lalki, czy nie. Oczywiście padło na NIE.
I tak Kopciuszek został lalą w stroju "każualowym" ;-)


Laleczka ta (już nie Kopciuszek) trafiła do mnie z SH i kosztowała zawrotną sumę 2,40 zł. Przyniosła ze sobą białe szpilki, które natychmiast przekazałam innej lalce w potrzebie.


Disney podarował tej lalce całkiem ładny malunek twarzy ... i kiepskie włosy, rutowane tylko dookoła głowy plus grzywka. Cóż, przynajmniej się nie narobiłam doprowadzając ją do porządku. ;-)


Nowa pozuje z inną, też "odksiężniczkowaną" lalką-Steffi.


A tutaj z moją pierwszą lalką księżniczką od Simby, która oczywiście musiała zmienić image na My Scene Steffi:


Muszę się przyznać, że w moim zbiorku jest lalka, która księżniczką/królewną pozostała. Jest to Śpiąca Królewna od Mattela. Nie zmieniła wizerunku i raczej już taka pozostanie, przynajmniej przez jakiś czas:



Komentarze

  1. Sliczne wszystkie!!! ja tam do ksiezniczek nic nie mam ;) A piekne suknie mozna tlumaczyc tez karnawalem ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) Można, a ja dziś, kiedy pojawiło się trochę normalnego słonecznego światła, odkryłam, że ta nowa dama jest ruda :-) Fajnie :-)) Wczoraj, przy sztucznym świetle, myślałam, że to ciemna blondyna! Życie jest pełne niespodzianek ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. zyskałaś ciekawą niunię o włosach barwy niedojrzałej marchwii - a przemiana we współczesną
    dziewczynę bardzo dobrze Jej zrobiła - chętnie bym i Ją widziała na spotkanku ;D
    koleżanka z fotki 2-3 od dołu też ma sympatyczny look i jakże subtelną buźkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa :-) Muszę tej rudasce dobrać jakieś sensowne obuwie, a z tym jest zawsze największy problem :-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zgiń, przepadnij maro czyli Lagoona Glue!

Pretty in Plaid Barbie!

Moje pierwsze Rainbow High!